MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Deze heb ik, is flink spicy.
1608585313771.jpg

En ik kan best wat hebben (heb ghost peppers en carolina reapers in de vriezer)

Deze sambal en meerdere van dit merk worden verkocht bij de Amazing Oriental (groothandel). De badjak is ook nice.
Roosendaal is heel dichtbij waar ik woon dus wellicht maar een keertje langs gaan als het weer mogelijk is :)
Ik heb wel tolerantie opgebouwd tegen pittig eten met de jaren, maar toen ik er nog niet zo goed tegen kon en een hap carolina-reaper poeder nam was dat toch wel ff doorbijten man man man
Ik lust ook geen melk en er was alleen maar bier in mijn handbereik, dat was ook niet de beste combinatie

Poooh die site kan ik wel wat mee! Thanks :)
Ik gooi het niet altijd door m'n eten maar bijvoorbeeld ook als combinatie met een dipsaus enzo
Sambal op kaas of kipfilet is ook lekker. Op pindakaas (van horen zeggen...)
Ook combi met huttenkase is zalig
Sambal door de hutspot
Zoveel dingen waar t bijpast.
Ik heb zelf gemalen pepers. Zakje van de toko. Ik hou ook van scherp en 1 Mespunt meebakken sta je al met tranende ogen. :D

Sambal door de hutspot
Ik heb zelf gemalen pepers. Zakje van de toko. Ik hou ook van scherp en 1 Mespunt meebakken sta je al met tranende ogen. :D
Die pindakaas sambal combi heb ik ook vaker voorbij horen komen ja :roflol:
Misschien toch maar eens proberen :p
Vind toko's sowieso top, ben ook echt dol op Japanse Curry en al die andere exotische dingen die je niet in je lokale Jumbo tegen komt

@BB_ jij had toch een extreem pittige sambal?
Bij de toko koop ik weleens madame Jeanette sambal of triple hot, maar die vallen wel mee. Losse adjuma's of madame Jeanettes zijn veel pittiger. Indien je van écht heet houdt kun je Carolina Reaper of Naga Jolokia bestellen, maar dat gaat mij wat te ver, 1,5 miljoen op de Scovilleschaal of hoger.

Sambal door de hutspot
Die combi's zijn erg lekker idd. Zou dan wel voor bijvoorbeeld Badjak extra heet gaan (pittigheid valt mee, vrij zoet). Oelek is alleen maar zout en niet heel bijzonder .

Sambal door de hutspot
Sambal kaas en banaan ook zo'n gouden combi. Op een pitabroodje en even onder de grill

Heerlijk, maar zag er een beetje sneu uit.
IMG-20201220-WA0013.jpg

:roflol:

Hij was gestegen en zakte daarna weer in. De bedoeling is dat ie niet gaat rijzen en zacht blijft van binnen, maar net niet vloeibaar. Vandaag ga ik een ander recept proberen. Vroegah maakte ik dit nog wel s op werk maar ik ben m'n originele recept kwijt.

Het is eigenlijk een brownie zonder bloem waardoor ie heel zacht en smeuïg blijft. Hij is daardoor trouwens ook glutevrij.

Laatst bewerkt:
Heerlijk, maar zag er een beetje sneu uit.
IMG-20201220-WA0013.jpg

:roflol:

Hij was gestegen en zakte daarna weer in. De bedoeling is dat ie niet gaat rijzen en zacht blijft van binnen, maar net niet vloeibaar. Vandaag ga ik een ander recept proberen. Vroegah maakte ik dit nog wel s op werk maar ik ben m'n originele recept kwijt.

Het is eigenlijk een brownie zonder bloem waardoor ie heel zacht en smeuïg blijft. Hij is daardoor trouwens ook glutevrij.
En toch...dit kunnen de lekkerste misbaksels zijn. Ook na het zien van deze foto zou ik geen nee zeggen haha

Pasta met knoflook en biefstuk en gesmolten kaas natuurlijk.
Soort van spaghetti aglio en olio maar dan anders.

image.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven