- Waardering
- 11.404
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Ziet er we echt smakelijk uitSoort van Italiaanse vis, viel uit elkaar bij het opschepen maar de smaak is goed![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er we echt smakelijk uitSoort van Italiaanse vis, viel uit elkaar bij het opschepen maar de smaak is goed![]()
Nee, volgens mij niet.
Ik vond die andere smaken beter. Helaas was hier ook bijna alles op en geen pudding meer. Die pudding is echt lekker. Koeken waren niet binnengekomen, maar die repen uit de koeling (protein bars) vond ik wel echt lekker.Ik vond het lekker, maar niet bijzonder hoor. Voor de prijs (€0,79) zeker goed.
Neem je het niet omdat je het niet lekker vindt of vanwege de kcal? Pindakaas zit 600 kcal/100 gram. Noten nog meer. Olijfolie nog meer. Eet je dat wel? Als duursporter kun je dat toch sowieso prima hebben?Het was hier gvd uitverkocht. Alleen nog protein chips van 420kcal/100gram (dankje lekker, dat neem ik dus niet). Dus ik zit maar weer aan de optimel hier.
Ik vond die andere smaken beter. Helaas was hier ook bijna alles op en geen pudding meer. Die pudding is echt lekker. Koeken waren niet binnengekomen, maar die repen uit de koeling (protein bars) vond ik wel echt lekker.
Duursporter bij gebrek aan beter.Neem je het niet omdat je het niet lekker vindt of vanwege de kcal? Pindakaas zit 600 kcal/100 gram. Noten nog meer. Olijfolie nog meer. Eet je dat wel? Als duursporter kun je dat toch sowieso prima hebben?
Die vanille kwarken zijn lekker met rood fruit. Dat is gezond en echt lekker. Bevroren is dat het hele jaar te krijgen.Als ik keuze had gehad, had ik waarschijnlijk ook een andere smaak genomen. Misschien dat ik morgen nog in de buurt van een andere Lidl kom en anders is het jammer.
Waar is de bacon en bloedworst heen gegaan??Dit noem ik nog eens een goedemorgen.
Dacht helaas dat ik nog witte bonen in tomatensaus had, maar da was nie![]()
Eet geen vlees

Er bestaat vegetarische bacon

home madePlakje choco havermout eiwit noten Mugcake als ontbijt![]()

Te weinig pit? Gewone groene peper toch?Tussendoortje
Die verse peper was trouwens een slecht idee