XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Soort van Italiaanse vis, viel uit elkaar bij het opschepen maar de smaak is goed
image.jpg
Ziet er we echt smakelijk uit

Ik vond het lekker, maar niet bijzonder hoor. Voor de prijs (€0,79) zeker goed.
Ik vond die andere smaken beter. Helaas was hier ook bijna alles op en geen pudding meer. Die pudding is echt lekker. Koeken waren niet binnengekomen, maar die repen uit de koeling (protein bars) vond ik wel echt lekker.

Het was hier gvd uitverkocht. Alleen nog protein chips van 420kcal/100gram (dankje lekker, dat neem ik dus niet). Dus ik zit maar weer aan de optimel hier.
Neem je het niet omdat je het niet lekker vindt of vanwege de kcal? Pindakaas zit 600 kcal/100 gram. Noten nog meer. Olijfolie nog meer. Eet je dat wel? Als duursporter kun je dat toch sowieso prima hebben?

Ik vond die andere smaken beter. Helaas was hier ook bijna alles op en geen pudding meer. Die pudding is echt lekker. Koeken waren niet binnengekomen, maar die repen uit de koeling (protein bars) vond ik wel echt lekker.

Als ik keuze had gehad, had ik waarschijnlijk ook een andere smaak genomen. Misschien dat ik morgen nog in de buurt van een andere Lidl kom en anders is het jammer.

Neem je het niet omdat je het niet lekker vindt of vanwege de kcal? Pindakaas zit 600 kcal/100 gram. Noten nog meer. Olijfolie nog meer. Eet je dat wel? Als duursporter kun je dat toch sowieso prima hebben?
Duursporter bij gebrek aan beter.

en ik eet geen chios nee. Bewuste keuze omdat ik andere dingen lekkerder vind.

Ik eet dan liever een broodje kipfilet meer. En olijfolie, warmgerookte zalm, light Mayo (Zaanse 32%), kaas. Iifym is er niets ‘verboden ‘. Maar ik maak wel keuzes. Dus liever een bak optimel 500g/250kcal dan één candybar oid.

Mijn rantsoen aan vet gaat voor een deel op aan Mayo gewoon omdat ik dat lekker vind op mijn kipfilet bijvoorbeeld.

ik zit nu zo op 3000kcal per dag aan voeding. Dat is niet extreem hoog. Ik verbrand elke dag 600-1200 met hardlopen en de rest.

Als ik keuze had gehad, had ik waarschijnlijk ook een andere smaak genomen. Misschien dat ik morgen nog in de buurt van een andere Lidl kom en anders is het jammer.
Die vanille kwarken zijn lekker met rood fruit. Dat is gezond en echt lekker. Bevroren is dat het hele jaar te krijgen.

Simpele zaterdag lunch. Vers stokbrood, cottage cheese en ei.

In before ei te lang gekookt. Helemaal mee eens, eidooier moet lopen in plaats van kruimelen.. :(

Desalniettemin grote blij. :)

20210109_163828.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven