- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Sint Bernardus Abt 12 is een zeer goed biertje
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sint Bernardus Abt 12 is een zeer goed biertje
Het schijnt qua recept bijna gelijk te zijn aan West-Vleteren. Toch een van de betere..
Het is identiekHet schijnt qua recept bijna gelijk te zijn aan West-Vleteren. Toch een van de betere..
. Nu gebruikt Sint-Bernardus nog het oorspronkelijke gist van toen ze nog samen brouwden met de Paters van West-Vleteren, en de Paters zelf gebruiken een nieuw aangekocht gist.
.Ziet er zoals altijd weer goed uit, maar wat is het precies?
Geitenkefir met granola en ontbijtkoek + hazelnoot-pralinésiroopZiet er zoals altijd weer goed uit, maar wat is het precies?
Broodje met ham, farmersalade en komkommer is sindskort een favoriet van me.

Ik heb het idee opgedaan door jouw post.Broodje met ham, farmersalade en komkommer is sindskort een favoriet van me.
Idee opgedaan doordat ik laatst een broodje warme beenham had genomen bij een bbq kraampje![]()

Hahahahahahahahaha die rundervink...herkenbaar
Lekker. Je bent een lieverd bubs!Snert, deze kom naar papa gebracht, dan hij hoeft een paar dagen niet te koken.
![]()
Sow ziet dat er even goed uit zegLicht pittige varkensreepjes, gebakken ui, champignons en een sausje met friet en een salade.
![]()