- Waardering
- 10.928
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Potje B&J doet wonderen voor je kcals 😀
Zit jij te dirty bulken of is dit het enige wat je gegeten hebt vandaag? Ik zie hele tijd gekke hoeveelheden voorbij komen

Damn dat ziet er goed uit.Zalm met mosterd-dillesaus, spinazie en aardappels uit de oven (staan er niet op).
![]()
Pfff de 6/7k kcal vallen me voor het eerst zwaar vandaag 😅 goed idee! Moet er nog 2400 en het is al half 9 en nog 0 honger nu
Ik had gister 6000cal volledig clean. Het ging easy. Vandaag kom ik er niet doorheen dus toen besloot ik die pizza te halen.Zit jij te dirty bulken of is dit het enige wat je gegeten hebt vandaag? Ik zie hele tijd gekke hoeveelheden voorbij komen![]()
Clean of niet, maar is alsnog best wel een bizar overschot toch?Ik had gister 6000cal volledig clean. Het ging easy. Vandaag kom ik er niet doorheen dus toen besloot ik die pizza te halen.
Litertje chocomelk doet ook wonderenPfff de 6/7k kcal vallen me voor het eerst zwaar vandaag 😅 goed idee! Moet er nog 2400 en het is al half 9 en nog 0 honger nu
Nou ik doe 3 dagen 6000cal en dan 1 rustdag 3500/4000Clean of niet, maar is alsnog best wel een bizar overschot toch?
Ik drink dit nu ook veel. 2 van die dingen is toch weer bijna 800cal.
Allemaal voor jou??