- Waardering
- 10.928
- Lengte
- 1m75
Ja
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja
Volgende keer eens de dubbele quarterpounder proberen, ik kan 'm aanbevelen

Ik heb ze ook altijd in huis! Veel eiwit voor weinig kcalDeze via hier besteld om te proberen en ze zijn heerlijk!!![]()
.Ben er ook super blij mee!! Ga ze voortaan altijd maar bestellen 😊Ik heb ze ook altijd in huis! Veel eiwit voor weinig kcal.
Zo'n maaltijd voorafgaand aan een leg workout, holy shit man, sterke maag!![]()
Kwark met gevulde koeken en slagroom (en blauwe bessen)
Ik had 4 koeken, vergat een foto te maken.
Dit is mijn ontbijt van 1600 cal, pre legday, voor het eerst weer in een gym in 6 maanden!! 🔥🔥
Ja ik at dit een kleine 3 uur voor mijn workout, zodat het uit mijn maag en in mijn systeem zit. Dit moet je niet een uur van te voren proberen nee 😁😅Zo'n maaltijd voorafgaand aan een leg workout, holy shit man, sterke maag!
Dat ziet er erg lekker uitZelf gemaakte Chocolade Cheesecake! De helft minder aan calorieën dan een echte en meer eiwitten.![]()
Ik ben ook fan. Ik vind de cookies & Cream de lekkerste smaak trouwens!Deze via hier besteld om te proberen en ze zijn heerlijk!!![]()
Receptje?Ik ben ook fan. Ik vind de cookies & Cream de lekkerste smaak trouwens!
Gewoon kopen bij xxl nutrition
Lekker toch!kom ik thuis van werk word ik verrast met pannekoeken door me ma
![]()