MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

IMG_20210712_140531.jpg

Zat ff terug te kijken naar deze post. Let er wel op dat de kloppudding die je nu zo invult voor het bereidde product is (dus met melk). Dat pakje zelf is praktisch niks anders dan suiker en maizena uit mn hoofd en zit dus rond de 400 kcal/100g
Gebruik nu cacaopoeder

Zat ff terug te kijken naar deze post. Let er wel op dat de kloppudding die je nu zo invult voor het bereidde product is (dus met melk). Dat pakje zelf is praktisch niks anders dan suiker en maizena uit mn hoofd en zit dus rond de 400 kcal/100g
Pakje kloppudding is 92 kcal per 100g. Pakje bevat 74g.

Pakje kloppudding is 92 kcal per 100g. Pakje bevat 74g.
Dat is dus voor het bereide product, die 92 kcal/100 gram. Het poeder zelf is 387 kcal/100 gram.
Ik vind het trouwens best irritant dat voedingswaarden op deze wijze worden weergegeven. Dat is bij conimex ook vaak het geval.

Dat is dus voor het bereide product, die 92 kcal/100 gram. Het poeder zelf is 387 kcal/100 gram.
Ik vind het trouwens best irritant dat voedingswaarden op deze wijze worden weergegeven. Dat is bij conimex ook vaak het geval.
1626174693139.png

Als dit niet klopt, dan verklaard het een hoop :emo:

Pastasalade in the making. Vies benauwd hier dus lekker koud eten vanavond. Pasta erbij. Beetje creme fraiche. Grote bak snoeptommatjes en verse basilicum
IMG-20210713-WA0010.jpeg
image.jpg

Laatst bewerkt:
Ja bedankt voor de tip, eeehh ja het zou moeten kunnen.... als cheat meal bijna de helft van me dag 😃 is natuurlijk super lekker, maar na zo’n pizza binnen een uur weer honger 🤣

1 uur voordat je naar bed gaat eten dan :D

Terug
Naar boven