- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gebruik nu cacaopoederZat ff terug te kijken naar deze post. Let er wel op dat de kloppudding die je nu zo invult voor het bereidde product is (dus met melk). Dat pakje zelf is praktisch niks anders dan suiker en maizena uit mn hoofd en zit dus rond de 400 kcal/100g
Pakje kloppudding is 92 kcal per 100g. Pakje bevat 74g.Zat ff terug te kijken naar deze post. Let er wel op dat de kloppudding die je nu zo invult voor het bereidde product is (dus met melk). Dat pakje zelf is praktisch niks anders dan suiker en maizena uit mn hoofd en zit dus rond de 400 kcal/100g
Dat is dus voor het bereide product, die 92 kcal/100 gram. Het poeder zelf is 387 kcal/100 gram.Pakje kloppudding is 92 kcal per 100g. Pakje bevat 74g.
Dat is dus voor het bereide product, die 92 kcal/100 gram. Het poeder zelf is 387 kcal/100 gram.
Ik vind het trouwens best irritant dat voedingswaarden op deze wijze worden weergegeven. Dat is bij conimex ook vaak het geval.

Next level mindfull eten, rijst met stokjes.

Lekker hoor!! Geniet ervan!
Mocht je toch graag pizza willen kijk dan naar https://www.jumbo.com/dr.-oetker-ri...3XlZmtkx4s6UUGFmLoho-rYFfVEd7xzxoCtrYQAvD_BwELekker hoor!! Geniet ervan!
voor mij (aan het afvallen) kijk wel naar het plaatje 😃
Ja bedankt voor de tip, eeehh ja het zou moeten kunnen.... als cheat meal bijna de helft van me dag 😃 is natuurlijk super lekker, maar na zo’n pizza binnen een uur weer honger 🤣Mocht je toch graag pizza willen kijk dan naar https://www.jumbo.com/dr.-oetker-ri...3XlZmtkx4s6UUGFmLoho-rYFfVEd7xzxoCtrYQAvD_BwE
792 kcal 🤷♂️
Ja bedankt voor de tip, eeehh ja het zou moeten kunnen.... als cheat meal bijna de helft van me dag 😃 is natuurlijk super lekker, maar na zo’n pizza binnen een uur weer honger 🤣

Ja en dan vroeg naar bed, of laat eten hihi