XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (13 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    54

Bezoekers in dit topic

  • IMG_20210724_072314_922.jpg

    Eerste cheat meal in WEKEN 🔥🔥🙏
     
    Niet verder gekomen dan de 2 protein bars. Kennelijk heb ik al die troep niet eens nodig? Die pinda bar is ZO goed, is zoiezo bijna met zo chill als een snickers
    16271058903886754601171430381380.jpg
     
    Is de onderste beter dan die van barbells?
     
    Is de onderste beter dan die van barbells?
    Ja die bedoelde ik met pinda bar. Even vergeten dat ze dat beiden bevatten. Die fullfill reep is ECHT next level, het is bijna ongelofelijk.
     
    Ja er was nog niks open, behalve tankstation. En na de training had ik zin in suikers. Maar idd, pure troep. Straks even iets beters.
    Lekker een goede steak met kruidenboter en frietjes met mayonaise, lekkere pizza met vee kaas, zoiets begrijp ik zelf dat een stuk beter. Maar ben zelf geen zoetekauw, misschien scheet dat.
     
    Lekker een goede steak met kruidenboter, lekkere pizza met vee kaas, zoiets begrijp ik zelf dat een stuk beter. Maar ben zelf geen zoetekauw, misschien scheet dat.
    Ik zit nu nog betrekkelijk laag in vetpercentage, dan houd ik wel van zoet. Hoe leaner ik word, hoe meer ik zoet crave. Maar normaal gesproken ga ik ook voor hartige dingen. Straks ook zeker. Wordt vervolgd!
     
    Ik zit nu nog betrekkelijk laag in vetpercentage, dan houd ik wel van zoet. Hoe leaner ik word, hoe meer ik zoet crave. Maar normaal gesproken ga ik ook voor hartige dingen. Straks ook zeker. Wordt vervolgd!
    Ieder zijn voorkeur. Ik ben meer van hartig en vet als guilty pleasure.
     
    IMG_20210726_081447.jpg

    Met kipgehakt en low cal noodles. En soort van chili olie van de AH uit het koelvak met verse kruiden. Erg lekker en voegt nauwelijks cal toe! De groenten komen uit een zak genaamd cavolo nero geloof ik, ook van de AH.

    Per (grote) portie is dit maar 580 cal
     
    Back
    Naar boven