- Waardering
- 32.595
- Massa
- 160kg
Lekker mennnnnn
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker mennnnnn
Dat heb ik echt nog nooit gedaan. Gewoon niet te lang laten liggen en opeten.Je kan eieren het beste in de koelkast bewaren. Vooral met warm weer.
Hij heeft 4 trays van 30 eieren.Dat heb ik echt nog nooit gedaan. Gewoon niet te lang laten liggen en opeten.
Ik doe dat ook niet hoor en haal regelmatig 2 a 3 van die pakken. Eet meestal 10 eieren p/d. Het ontbreekt me een een beetje aan plaats in de koelkast. Ik bewaar ze wel semi-koel (op de gang)Hij heeft 4 trays van 30 eieren.
Hoe snel eet jij 120 eieren?
Maar los van dat, het is een dierlijk product. Koelkast is veiliger en veel langer houdbaar.
120 is best veel, maar ze zijn buiten de koelkast gewoon zo lang houdbaar als de datum op het tray zegt.Hij heeft 4 trays van 30 eieren.
Hoe snel eet jij 120 eieren?
Maar los van dat, het is een dierlijk product. Koelkast is veiliger en veel langer houdbaar.
Gaat dat niet ontzettend hartje zomer?Ik doe dat ook niet hoor en haal regelmatig 2 a 3 van die pakken. Eet meestal 10 eieren p/d. Het ontbreekt me een een beetje aan plaats in de koelkast. Ik bewaar ze wel semi-koel (op de gang)
Door die matige zomer heb je nu amper last van de hondsdagen?Je kan eieren het beste in de koelkast bewaren. Vooral met warm weer.
Nee hoor.120 is best veel, maar ze zijn buiten de koelkast gewoon zo lang houdbaar als de datum op het tray zegt.
.Heerlijk hè die global warmingDoor die matige zomer heb je nu amper last van de hondsdagen?
ER ZIT NIET VOOR NIETS EEN TRAY VOOR EIEREN IN VEEL KOELKASTEN!!11 Gebruik die dan ook.Veel mensen denken dat eieren niet in de koeling hoeven, de supermarkt doet het immers ook niet.
Maar het hoort gewoon thuis in de koeling. Vrijwel elk restaurant bewaard eieren dan ook in de koeling.
Goede tip, ik kijk meestal vooralof of deER ZIT NIET VOOR NIETS EEN TRAY VOOR EIEREN IN VEEL KOELKASTEN!!11 Gebruik die dan ook.
Mijn koelkastaanschaf heb ik dan ook gedaan vanwege de specs. 3 eiervakjes!
![]()
Eieren zijn in de koelkast niet perse beter af. In Amerika bewaren ze ze wel in de koelkast door de manier waarop ze vooraf gewassen. Daardoor zijn ze schoon maar daarna we gevoeliger voor bederf en infectie. In Europa gebeurt dit niet, maar worden de kippen zelf salmonellavrij gehouden op andere manier. En dan hoeft het ei niet gewassen en is daarna goed beschermd voor bewaren buiten de koelkast.Gaat dat niet ontzettend hartje zomer?
Of check je ze steeds in water? (Wat gaat drijven is rot).
Na een keer een half rot ei gegeten te hebben bewaar ik ze nooit meer buiten de koelkast. Bij twijfel test ik of ze drijven.
Nee maak er eigenlijk altijd een ommesletje van. Gaat vanzelf een keer mis zeker nu ik het er over gehad hebGaat dat niet ontzettend hartje zomer?
Of check je ze steeds in water? (Wat gaat drijven is rot).
Na een keer een half rot ei gegeten te hebben bewaar ik ze nooit meer buiten de koelkast. Bij twijfel test ik of ze drijven.