- Waardering
- 14.131
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelfde hier, meng er wat kwark doorheen voor extra smaak / eiwitten ✌️Havermout en melk. Ik vond het niet te eten dus wat blauwe bessen toegevoegd.![]()
Beter meng je er wat whey heen voor de smaak en eiwittenHavermout en melk. Ik vond het niet te eten dus wat blauwe bessen toegevoegd.![]()
Zijn het trouwens 'overnight' oats of oats uit de magnetron?Havermout en melk. Ik vond het niet te eten dus wat blauwe bessen toegevoegd.![]()
Gewoon uit pakje? Ik eet ze "rauw" moet je ze opwarmen dan?Zijn het trouwens 'overnight' oats of oats uit de magnetron?
Lijkt me niet lekker en volgens mij is het dan ook niet zo goed verteerbaar. Het beste kun je ze opwarmen in de magnetron of een pannetje of een aantal uur vooraf in de koelkast zetten.Gewoon uit pakje? Ik eet ze "rauw" moet je ze opwarmen dan?
Wat @wovano zegt.Gewoon uit pakje? Ik eet ze "rauw" moet je ze opwarmen dan?
Doe ik ook altijd. Net als boekweit of spelt vlokken. Dan wel in kwark/yoghurtGewoon uit pakje? Ik eet ze "rauw" moet je ze opwarmen dan?
Juist lekker. Heb je wat te kauwen. Ik lust t zelf niet warm en doe t in yoghurt of kwark.Lijkt me niet lekker en volgens mij is het dan ook niet zo goed verteerbaar. Het beste kun je ze opwarmen in de magnetron of een pannetje of een aantal uur vooraf in de koelkast zetten.

Idd te zacht en wee. Doet mij denken aan een klein kind die verplicht zijn papje moet opeten.Doe ik ook altijd. Net als boekweit of spelt vlokken. Dan wel in kwark/yoghurt
Juist lekker. Heb je wat te kauwen. Ik lust t zelf niet warm en doe t in yoghurt of kwark.
Van koken wordt t zo wee en zacht van structuur
Het is smaken verschillen![]()
Glas wijn erbij, dat op de vroege ochtendOvenschoteltje met krieltjes, allemaal gezonde toei en zalm.
![]()