- Waardering
- 3.543
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het cutten gaat ZO goed, dat het weer tijd is voor een cheat meal, of meldt je op sarcastische wijze dat het voor geen meter op schiet? 😁
Ik ben een week bezig en dit is mijn 2e cheat, het schiet nog niet echt op inderdaad. Totaal kcal vandaag gelukkig nog wel in de buurt van mijn onderhoud.Het cutten gaat ZO goed, dat het weer tijd is voor een cheat meal, of meldt je op sarcastische wijze dat het voor geen meter op schiet? 😁
Goed te doen he die kikkererwten fusilie. Hebben wij hier ook standaard in huis. Scheelt een hoop koolhydraten voor m'n vriendin. Ik eet er wel weer wat extra bij (bulk en cut tegelijk in 1 huis 🙈)Gezonde pasta van Kikkererwten Fussili 🐸 met kipgehakt.
Alleen wat kruiden en tomatenblokjes. Geen saus.
Oh en de allioli is voor t vrouwtje.
![]()
Je bedoelt dat je vriendin geen pasta eet en jij wel, of is de pasta van kikkererwten gemaakt?Goed te doen he die kikkererwten fusilie. Hebben wij hier ook standaard in huis. Scheelt een hoop koolhydraten voor m'n vriendin. Ik eet er wel weer wat extra bij (bulk en cut tegelijk in 1 huis 🙈)