- Waardering
- 32.594
- Massa
- 160kg
Pak deze combo zelf ook als snackje ✌️Klein toetje: Lindahls vanille pudding + Oreo ontbijtgranen![]()
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pak deze combo zelf ook als snackje ✌️Klein toetje: Lindahls vanille pudding + Oreo ontbijtgranen![]()
![]()
Wow, die pudding moet ik proberen (zie dat AH ze niet heeft, Jumbo wel). Lijkt me lekker met kruidnoten erdoor.

Of dit natuurlijk!!Klein toetje: Lindahls vanille pudding + Oreo ontbijtgranen![]()
Ik vind 'm echt lekker, zowel de vanille als de chocolade.Wow, die pudding moet ik proberen (zie dat AH ze niet heeft, Jumbo wel). Lijkt me lekker met kruidnoten erdoor.![]()
Ja, die kwark is goed (stracciatella), maar erg prijzig. In de Bonus kan het wel.Lindahls heeft de lekkerste kwark, alleen meteen ook de duurste helaas😩
Laatst in België de pudding niet gezien
waar krijg je die?Efficiënt. Ziet er wel goed uit, maar doe je daar nog wel kruiden enzo en vind je het niet eentonig om exact hetzelfde te eten? (Doe ik overigens ook wel vaak hoor, maar varieer wel met groenten en kruiden).
Ziet er heerlijk uit, krijg er trek van.Zaterdag, tijd voor een cheat! Kilo aan spareribs 😍😍😍![]()
Edit; Daarbij uiteraard nog 🍟 & dessert
Fijn weekend!
De kip is al gekruid (saté). Daar voeg ik enkel nog wat xxl light saus aan toe en dat is 9/10 keer teriyaki. Bij het low fat gehakt doe ik meestal de curry ketchup met wat himalaya zout. Aangezien dit mijn carb maaltijden zijn kijk ik er elke dag weer rijkhalzend naar uit.Efficiënt. Ziet er wel goed uit, maar doe je daar nog wel kruiden enzo en vind je het niet eentonig om exact hetzelfde te eten? (Doe ik overigens ook wel vaak hoor, maar varieer wel met groenten en kruiden).
Oja, die van Musclemeat is van zichzelf al erg lekker. Teriyaki vind ik ook by far de beste van XXL. Ik snap het helemaal, tijdens de prep is iedere vorm van eten genieten.De kip is al gekruid (saté). Daar voeg ik enkel nog wat xxl light saus aan toe en dat is 9/10 keer teriyaki. Bij het low fat gehakt doe ik meestal de curry ketchup met wat himalaya zout. Aangezien dit mijn carb maaltijden zijn kijk ik er elke dag weer rijkhalzend naar uit.
Ik haal 'm bij ColruytLaatst in België de pudding niet gezienwaar krijg je die?
.