Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Klein toetje: Lindahls vanille pudding + Oreo ontbijtgranen :)
20210910_215906.jpg
Pak deze combo zelf ook als snackje ✌️

Ik wil ook Lindahls pudding!

Lindahls heeft de lekkerste kwark, alleen meteen ook de duurste helaas😩

• Like
Waarderingen: BB_
Zaterdag, tijd voor een cheat! Kilo aan spareribs 😍😍😍
45A38779-8A47-4905-B6E6-35DA884332BB.jpeg

Edit; Daarbij uiteraard nog 🍟 & dessert

Fijn weekend!

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: AK
Alle rijstmaaltijden voor de komende 3 weken
20210911_202047.jpg
Efficiënt. Ziet er wel goed uit, maar doe je daar nog wel kruiden enzo en vind je het niet eentonig om exact hetzelfde te eten? (Doe ik overigens ook wel vaak hoor, maar varieer wel met groenten en kruiden).

Efficiënt. Ziet er wel goed uit, maar doe je daar nog wel kruiden enzo en vind je het niet eentonig om exact hetzelfde te eten? (Doe ik overigens ook wel vaak hoor, maar varieer wel met groenten en kruiden).
De kip is al gekruid (saté). Daar voeg ik enkel nog wat xxl light saus aan toe en dat is 9/10 keer teriyaki. Bij het low fat gehakt doe ik meestal de curry ketchup met wat himalaya zout. Aangezien dit mijn carb maaltijden zijn kijk ik er elke dag weer rijkhalzend naar uit.

• Like
Waarderingen: BB_
De kip is al gekruid (saté). Daar voeg ik enkel nog wat xxl light saus aan toe en dat is 9/10 keer teriyaki. Bij het low fat gehakt doe ik meestal de curry ketchup met wat himalaya zout. Aangezien dit mijn carb maaltijden zijn kijk ik er elke dag weer rijkhalzend naar uit.
Oja, die van Musclemeat is van zichzelf al erg lekker. Teriyaki vind ik ook by far de beste van XXL. Ik snap het helemaal, tijdens de prep is iedere vorm van eten genieten.

Terug
Naar boven