- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Ben jij dat met je harem?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben jij dat met je harem?
Ze hadden allemaal weeral hoofdpijn
Ik heb eigenlijk nog niks gehad van musclemeat wat niet lekker is. Alleen de groentes ben ik niet zo'n fan van doordat het voorgevroren is en som wat waterig is na ontdooien. Vlees is altijd top, zowel voorgebakken als rauw.Zijn jullie tevreden over musclemeat ? Ik wil daar grass fed rund gaan bestellen . Omdat er hier geen slager in de wijde omgeving is die mij kan vertellen waar hun vlees vandaan komt
Ja enkel die worsten vallen hier niet in de smaak.Zijn jullie tevreden over musclemeat ? Ik wil daar grass fed rund gaan bestellen . Omdat er hier geen slager in de wijde omgeving is die mij kan vertellen waar hun vlees vandaan komt
Van onze discussie?
Musclemeat is goede prijs-/kwaliteitverhoudinf.Zijn jullie tevreden over musclemeat ? Ik wil daar grass fed rund gaan bestellen . Omdat er hier geen slager in de wijde omgeving is die mij kan vertellen waar hun vlees vandaan komt
Ik moet meteen denken aan de film sausage party.
zonde om ze op te eten

Beetje van die zero siroop erop, best lekkerBlueberry protein pancakes alvast voor morgen. Ze zien er niet uit zoals ik had gehoopt maar oke
XXL Delicious pancake mix + 50gr ricepowder custard cream smaak en blauwe bessen.

Ja bestel er al jaren en ben eigenlijk nog nooit niet tevreden geweest over een product.Zijn jullie tevreden over musclemeat ? Ik wil daar grass fed rund gaan bestellen . Omdat er hier geen slager in de wijde omgeving is die mij kan vertellen waar hun vlees vandaan komt
hoe is de saus, heb bijna elke al geprobeerd maar de bbq nog nietPre workout meal
125gr kip
400gr aardappel
200gr groente
xxl bbq saus
BBQ saus van XXL is echt lekker en kan ik je zeker aanraden.hoe is de saus, heb bijna elke al geprobeerd maar de bbq nog niet