ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Nee 😁 cutten 💪Volgens mij ben jij aan het bulken, want afgelopen paar dagen post je de meest lekkere gerechten 😝
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee 😁 cutten 💪Volgens mij ben jij aan het bulken, want afgelopen paar dagen post je de meest lekkere gerechten 😝
Wat is dit juist dat je gemaakt hebt in de pot?☺️kip aardappelen bonen en welke saus is dit dan?
Rotiplaat met kip kerrie masala.Wat is dit juist dat je gemaakt hebt in de pot?☺️kip aardappelen bonen en welke saus is dit dan?
heheHoe vind je die reepjjes? Heb ik al jaren niet meer gehad, maat toen ik ze nog had was de ene echt mals en de andere kneiterdroog altijd. Vind die blokjes chiller.
Momenteel smaakt me oprecht alles goed.Hoe vind je die reepjjes? Heb ik al jaren niet meer gehad, maat toen ik ze nog had was de ene echt mals en de andere kneiterdroog altijd. Vind die blokjes chiller.

In het weekend samen ergens buiten "koffie drinken"?

Dat zou zo maar kunnen. Ben altijd al een buitenmens geweestIn het weekend samen ergens buiten "koffie drinken"?
![]()

Godnondeju 🤪Rico overheem gaat niet door. Ik moet dit even verwerken
![]()