Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ook haha! Ben van 5200 naar 4300 gegaan vandaag. 1ste dag van de cutVoor diegene die het nog niet in de gaten had, ben dat hoerige gebulk na 23 weken wel heel eind zat. 🐷
Ik zag een reclame voorbij komen van de Lidl dat de vega producten nu 0,99 waren. Heb je daar ook zo'n mooi lijstje van? Ik ben op zoek naar hoog in eiwit, laag in kcal 😇 ik kom vaak niet verder dan tofu en zelf seitan maken 😅Alleen de A-merk vegetarische dingen zijn 1+1. Dus geen AH huismerk spul, daar zitten ook nog best een aantal prima dingen tussen, klopt!
hoe zijn die bratwursten? die burgers vind ik heel goed te doen
Moet ik nog eten maar denk wel lekkerhoe zijn die bratwursten? die burgers vind ik heel goed te doen
keep us posted
Helaas... Kom zelf nooit bij de Lidl. Had even op hun website gekeken maar ken ze allemaal niet.Ik zag een reclame voorbij komen van de Lidl dat de vega producten nu 0,99 waren. Heb je daar ook zo'n mooi lijstje van? Ik ben op zoek naar hoog in eiwit, laag in kcal 😇 ik kom vaak niet verder dan tofu en zelf seitan maken 😅
Weet ik, die zijn het niet echt nee....Had deze vanavond goede voedingswaarde, maar qua smaak.. een hele dikke no go … zelfs met een dubbele lading saus
Oehh das goed om te weten dat die lekker is. De vegetarische rookworsten zijn allemaal prima om de zin in het leven te verliezen. Maak ik voortaan m'n boerenkoolstampot met die bratwurst!![]()
![]()
Wtf. Smaakt gewoon alsof je normaal vlees naar binnen werkt! Deze producten worden langzaam maar zeker echt belachelijk goed...
Ja als het op vreten aankomt kan je mij vertrouwen 😌![]()
![]()
Wtf. Smaakt gewoon alsof je normaal vlees naar binnen werkt! Deze producten worden langzaam maar zeker echt belachelijk goed...
Gozer je zat het te undersellen met je 'ja goed te doen' of whatever. Echt gekkenwerk dit. Kan me vega schnitzels op de universiteit van 10 jaar terug herinneren. Alsof je er spontaan de kanker van kreeg. En dan nu dit. Nu in de bonus bij de ap!Ja als het op vreten aankomt kan je mij vertrouwen 😌
DIY Griekse schotel. aanrader!
ca 25 min bereiding tijd)
met getoonde hoeveelheden, gedeeld door drie personen kom je op 1355kcal pp.
Souvlaki met Griekse rijst
kooklijstje: https://binnenstebuiten.kro-ncrv.nl/recepten/souvlaki-met-griekse-rijst (afdrukbaar via pagina)