MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

10gr becel per eierkoek
400ml melk
20220310_103914.jpg

Proberen de overgebleven( kleine 1 cm) gyno uit de puberteit weg te krijgen voordat ik start met kuur. Overigens maar beetje effect gehad,eerste weken 10mg ed, en laatste 2 weken 20mg ed.
Iets zachter en kleiner geworden maar niet veel

Proberen de overgebleven( kleine 1 cm) gyno uit de puberteit weg te krijgen voordat ik start met kuur. Overigens maar beetje effect gehad,eerste weken 10mg ed, en laatste 2 weken 20mg ed.
Vandaar! Dan snap ik hm weer :)

Is het ook niet zo dat als die gyno er al zolang zit dat dat alleen maar operatief helemaal weg te krijgen is? Dacht wel eens gelezen te hebben dat SERM's in zo'n geval weinig doen? Of werkt dat wel in combinatie met eierkoeken?

Is het ook niet zo dat als die gyno er al zolang zit dat dat alleen maar operatief helemaal weg te krijgen is? Dacht wel eens gelezen te hebben dat SERM's in zo'n geval weinig doen? Of werkt dat wel in combinatie met eierkoeken?
Zijn verschillende meningen en ervaringen over.
Ik kon het iig proberen . Zijn ook ervaringen bekend dat het alsnog wegtrekt, dus was een kleine moeite ,ook kwa kosten, om het te proberen. Ga je mentaal iets geruster de kuur in mocht het toch weggetrokken zijn.
Heb nog 2 soorten AI liggen ook dus ben er goed op voorbereid iig.

Ja schijnt dat tamoxifen en becel een goeie combi is🤙

Over wat voor periode hebben we het dan?

Zo moeilijk is mijn vraag niet toch? :roflol:

Hoe
Lang
Heb
Je
Tamoxifen
Gebruikt
?
???
Ooo sorry chef, ik las het totaal verkeerd man😑

Dacht dat je de periode dat ik gyno heb bedoelde en ik begreep het verkeerd.

Nu bijna 5 weken. Eerste 2 weken 10mg, sindsdien 20mg ed

IMG_20220310_113157.jpg

Breakfast of champions 💪
Ging iets te hard 2,5 maand 6xpw trainen en steeds meer pre enz. Resulteerde in steeds minder slaap, slechter herstel en psychisch kakte het in. Toen weer gezopen 2 dagen 😬. Nu weer back on track! Eerste training in 5 dagen gehad.

Ooo sorry chef, ik las het totaal verkeerd man😑

Dacht dat je de periode dat ik gyno heb bedoelde en ik begreep het verkeerd.

Nu bijna 5 weken. Eerste 2 weken 10mg, sindsdien 20mg ed
Als het nu al iets effect lijkt te hebben zou ik het zelf voorlopig nog door pakken. 5 weken is erg kort.

Terug
Naar boven