Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En wat Tamoxifen?

Ja als die in de kast leg, vergeet ik het steeds
Is trouwens tamoksifen abiii, 🤣🤣
Hoe zo slik je die SERM al voordat je kuur begonnen is?
Vandaar! Dan snap ik hm weerProberen de overgebleven( kleine 1 cm) gyno uit de puberteit weg te krijgen voordat ik start met kuur. Overigens maar beetje effect gehad,eerste weken 10mg ed, en laatste 2 weken 20mg ed.
Iets zachter en kleiner geworden maar niet veel

Proberen de overgebleven( kleine 1 cm) gyno uit de puberteit weg te krijgen voordat ik start met kuur. Overigens maar beetje effect gehad,eerste weken 10mg ed, en laatste 2 weken 20mg ed.
Zijn verschillende meningen en ervaringen over.Is het ook niet zo dat als die gyno er al zolang zit dat dat alleen maar operatief helemaal weg te krijgen is? Dacht wel eens gelezen te hebben dat SERM's in zo'n geval weinig doen? Of werkt dat wel in combinatie met eierkoeken?
Over wat voor periode hebben we het dan?Proberen de overgebleven( kleine 1 cm) gyno uit de puberteit weg te krijgen voordat ik start met kuur. Overigens maar beetje effect gehad,eerste weken 10mg ed, en laatste 2 weken 20mg ed.
2 jaar ben net de puberteit uit.
Dat je tamoxifen gebruikt hebt

In verschillende topics word toch vaak tamoxifen aanbevolen om te proberen.
Zo moeilijk is mijn vraag niet toch?In verschillende topics word toch vaak tamoxifen aanbevolen om te proberen.
Preventief maar soms ook curatief, vandaar dat ik het geprobeerd heb.

Ooo sorry chef, ik las het totaal verkeerd man😑Zo moeilijk is mijn vraag niet toch?
Hoe
Lang
Heb
Je
Tamoxifen
Gebruikt
?
![]()
Als het nu al iets effect lijkt te hebben zou ik het zelf voorlopig nog door pakken. 5 weken is erg kort.Ooo sorry chef, ik las het totaal verkeerd man😑
Dacht dat je de periode dat ik gyno heb bedoelde en ik begreep het verkeerd.
Nu bijna 5 weken. Eerste 2 weken 10mg, sindsdien 20mg ed
Pak het zoiezo nog door🤙👌Als het nu al iets effect lijkt te hebben zou ik het zelf voorlopig nog door pakken. 5 weken is erg kort.