Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Airfryer aangeschaft. Bevalt goed. Nu alleen nog hoeveelheden beter inschatten.
![]()
Zijn kipnuggets lekker uit de airfryer??Airfryer aangeschaft. Bevalt goed. Nu alleen nog hoeveelheden beter inschatten.
![]()
Ja prima te doen. 24 stuks was alleen een beetje overdreven.
Top ga het miss morgen proberen. Friet, kipnuggets en appelmoes. Echte mannen maaltijd.Ja prima te doen. 24 stuks was alleen een beetje overdreven.
Dat noemen ze bij onze frietzaak: kindermenus🤷♂️Top ga het miss morgen proberen. Friet, kipnuggets en appelmoes. Echte mannen maaltijd.
Haha ja, daarom wil ik het juist. Is lang geleden.Dat noemen ze bij onze frietzaak: kindermenus🤷♂️
Maar wel lekker idd👍
Stonersfood
Nee man, eerder van die kleine koekjes. Mini Mix van de action

Dit is inderdaad vrij magertjesAirfryer aangeschaft. Bevalt goed. Nu alleen nog hoeveelheden beter inschatten.
![]()
Zou het niet weten, ben geen stoner lol. Gewoon een klein beetje zondigen in mijn dieet, direct na een intensieve training waarschijnlijk het beste moment om snelle suikers te nuttigen.
Hoe gaat het met de kleine? Em wanneer komt die update foto? 💪💪Zou het niet weten, ben geen stoner lol. Gewoon een klein beetje zondigen in mijn dieet, direct na een intensieve training waarschijnlijk het beste moment om snelle suikers te nuttigen.
Met de kleine gaat het zeer goed dank je wel. En geloof dat ik wederom wat heb prijsgegeven.Hoe gaat het met de kleine? Em wanneer komt die update foto? 💪💪
Morgen staat er een eigen creatie op de planning. De "dutch-chinese" burger. Een burger in stijl van de chinees indische restaurants.
Heb altijd rare burgerideeën maar ze slagen altijd🤷♂️