- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
hoe kom jij aan je dagelijks aanbevolen hoeveelheid eiwitten dan?Sinds die aflevering van de keuringsdienst van waarde durf ik geen dadel meer te eten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoe kom jij aan je dagelijks aanbevolen hoeveelheid eiwitten dan?Sinds die aflevering van de keuringsdienst van waarde durf ik geen dadel meer te eten.
Niet droog.
Ja. Zelfgemaakt. Check hier het recept en de macro's.zelf gemaakt? zo ja heb je een recept? zo nee waar kan je zoiets halen? ben wel benieuwd.
Enig idee naar de macro's ervan?
Top, ziet er wel lekker uit.
Wc ontstopper met..?
Quinoa? Of havermout
Havermout
Savonds nog even een bakje havermout wegwerken? 😁👌
Havermout in kwark doen en dan snel door elkaar prakken.

Haha dat doe ik ook al 2 maanden lang. 500gr kwark, 100gr havermout en 35gr whey 😁👌maar vork en mes?? 🤔🤔😄Havermout in kwark doen en dan snel door elkaar prakken.
Heb je 's avonds echt iets goed vullende om met vork en mes te eten![]()
Doe maar eens dubbele hoeveelheid havermout (200 gr) in lactosevrije kwark (500 gr; consistentie van skyr is dit).Haha dat doe ik ook al 2 maanden lang. 500gr kwark, 100gr havermout en 35gr whey 😁👌maar vork en mes?? 🤔🤔😄

Challenge accepted 💪Doe maar eens dubbele hoeveelheid havermout (200 gr) in lactosevrije kwark (500 gr; consistentie van skyr is dit).
Als je 5 min wacht kan je het als een blok vormen en gewoon als een blok op een bord "leggen".![]()
Ben benieuwd hoe t bevalt

Nee ik zal het zoals gewoonlijk savonds doen (neem m'n kwark altijd als laatste maaltijd), kan ik erna ton-ne-tje rond m'n nest in rollen 😵😵😴Ben benieuwd hoe t bevalt
Moet je overigens niet 15 min voor je training doen![]()

My standaard meal voordat ik naar bed ga. 500gr griekse Yoghurt + 20-30gr Brinta +100gr Zomerfruit/Bessen(Diepvries) en Kaneel erover. Vooral in de zomer lekker.Als dat gelukt is kun je het nog eens met Brinta proberen ipv havermout.
Succes!![]()

Hahah dat zeker, maar heb geen zin om uit m'n bed te gaan om te bouten in de nacht.Zo'n klein beetje zal nog geen problemen opleveren nee. Probeer het eens met 150 gram.
Dan ga je het zeker met vork en mes kunnen eten.