XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Lijkt mij ook bijzonder kut voor je slaapkwaliteit. Je spijsvertering moet volle bak aan het werk op zo'n maaltijd. Moet je niet willen 's nachts.
Eet altijd 200gram havermout per dag, oke ik word om 0600 wakker om naar de wc te gaan. Maar slaap verder perfect. En omdat ik savonds weleens een sticky rook, helpt het goed tegen munchies. Ik kan er dan ook gewoon goed tegen, blaas er ook niet van op oid.

Er zijn betere opties idd en die ga ik komende week ook aanspreken. Maar ik geniet echt van zo een kiloknaller pan, tis net als koekjes eten voor mij🤷‍♂️

Eet altijd 200gram havermout per dag, oke ik word om 0600 wakker om naar de wc te gaan. Maar slaap verder perfect. En omdat ik savonds weleens een sticky rook, helpt het goed tegen munchies. Ik kan er dan ook gewoon goed tegen, blaas er ook niet van op oid.

Er zijn betere opties idd en die ga ik komende week ook aanspreken. Maar ik geniet echt van zo een kiloknaller pan, tis net als koekjes eten voor mij🤷‍♂️

Als je slaap er niet onder lijdt prima natuurlijk. Maar die 200 gram eet je toch niet vlak voordat je naar bed gaat?

Als je slaap er niet onder lijdt prima natuurlijk. Maar die 200 gram eet je toch niet vlak voordat je naar bed gaat?
Nee op trainingsdagen smorgens en savonds en overdag vaak aardappels of rijst. En 100gram per keer. 200gram krijg ik niet weg in 1 keer.
Gooi er 400ml melk bij en dan is word het:

575kcals/30gram eiwit en 14 gram vet en 60gram carbs plus 18gram uit de melk,dus prima krachtvoer

Eet zelf rond de 125 havermout en dan nog iets van 70gr brinta. Kei lekker voer, beter dan chips imo.

ik doe ultra fine oats met rijstbloem mixen 100 oats 50gram rijstebloem en 700 ml water dan paar minuutjes in de magnetron en dan een schep whey erbij en blauwe bessen/gedroogd fruit en kaneel enzo

Voor de echte gainz

23B2474D-BB4F-422B-B97C-5CC1C1C1F39F.jpeg

16475895058665540853337395737078.jpg

Kijken of deze chill zijn. Het ruikt iig al heel goed in de pan. 0 kruiden erdoor of wat dan ook.

16475909819601731814425382916059.jpg

Super lekker. Echt, weet niet hoe ze het voor elkaar krijgen. Maar 1,6 oid voor 200gr bij de ap

Ja je zou kunnen zeggen 'wat zit je blij te doen, met je 1,6 voor 200gram aan troep.'

Maar de voedingswaarden worden steeds beter, de smaak en de prijs.

Dus zo crappy zijn deze producten imo helemaal niet meer, totaal niet zelfs.
Huh? Nee ik vraag me gewoon af 1,6 voor 200 gram van wat? Je hebt niet gezegd wat het is.

*edit*
Nevermind, de post erboven. Sorry

Ja je zou kunnen zeggen 'wat zit je blij te doen, met je 1,6 voor 200gram aan troep.'

Maar de voedingswaarden worden steeds beter, de smaak en de prijs.

Dus zo crappy zijn deze producten imo helemaal niet meer, totaal niet zelfs.
Heb zelf een keer vega falafel op en was goed te doen:cool:

Huh? Nee ik vraag me gewoon af 1,6 voor 200 gram van wat? Je hebt niet gezegd wat het is.

*edit*
Nevermind, de post erboven. Sorry
Oh dan heb je mijn post ervoor gemist? Daar liet ik de verpakking zien. 'vegetarische wokstukjes'. Soort van kip vervanger I guess?

Terug
Naar boven