AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

In plaats van autistisch elke dag hetzelfde eten een beetje variëren met m'n meals, zo is het voeding gedeelte een stuk vermakelijker. Gerookte zalm, ei en avocado is een goede combi! :D
IMG_20220321_111758.jpg
Was ik maar niet zo lui. Ziet er goed uit.

Was ik maar niet zo lui. Ziet er goed uit.
Eenmaal aan begonnen is er geen stoppen meer. Denk dat ik voorheen wel 2 a 3 jaar voor 90% dezelfde maaltijden heb gegeten m.u.v. avondeten. M'n avondeten was misschien 60% kip, rijst & broccoli/bloemkool, 20% krieltjes, zalm & broccoli en 20% overig..:roflol: De overstap naar bijna elke dag wel wat anders eten of een variatie op iets, zoals hoe ik een ei bereid, heeft m'n voeding geen taak meer gemaakt maar vermaak.

Eenmaal aan begonnen is er geen stoppen meer. Denk dat ik voorheen wel 2 a 3 jaar voor 90% dezelfde maaltijden heb gegeten m.u.v. avondeten. M'n avondeten was misschien 60% kip, rijst & broccoli/bloemkool, 20% krieltjes, zalm & broccoli en 20% overig..:roflol: De overstap naar bijna elke dag wel wat anders eten of een variatie op iets, zoals hoe ik een ei bereid, heeft m'n voeding geen taak meer gemaakt maar vermaak.
Ja dat is wel zo, een ei anders maken maakt oprecht een verschil.

Zou zelf ook wel elke dag anders eten maar heb geen tijd en nou geen zin:cool:

Terug
Naar boven