ryan r
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4.778
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 11%
Zijn dit hele kleine burgertjes of is dit een SHITLOAD aan voer
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is dit? 50 gram aardappel?

ja maar 266 gr varkenshaas
Ik eet sommige dagen best weinig idd. Beetje kcal cyclenBen je aan het cuttenja maar 266 gr varkenshaasIk eet sommige dagen best weinig idd. Beetje kcal cyclen

Houd het maar op niet teveel aankomen voor ik ga cutten in Juni.
2 wraps 60gr ps
150gr kip
Sla
20ml honing moster saus
![]()
Nog geen honger feelings in de cut momenteel, maar uiteraard zodra de kcal lager gaan dan komen die vanzelf en duw ik er een partij groente tussen.
Nog geen honger feelings in de cut momenteel, maar uiteraard zodra de kcal lager gaan dan komen die vanzelf en duw ik er een partij groente tussen.
24 weken gebulkt tot 101kg, 4 weken onderhoud en nu 2de week vd cut. Dus al met al nog net startend en paar kg vocht/maaginhoud kwijt. Bulk geblast, cut 12 weken cruise met 150mg test pw. Blast gebruik ik weer voor de bulk als ik op 10% bf weer zit en bulk 2022/2023 start.Hoe lang ben je al bezig en hoeveel kg kwijt? Chemische ondersteuning?
24 weken gebulkt tot 101kg, 4 weken onderhoud en nu 2de week vd cut. Dus al met al nog net startend en paar kg vocht/maaginhoud kwijt. Bulk geblast, cut 12 weken cruise met 150mg test pw. Blast gebruik ik weer voor de bulk als ik op 10% bf weer zit en bulk 2022/2023 start.
Zet me nou niet aan het twijfelen…. 😂Als ik jou was zou ik test wel wat uppen.
Op 300 per week had ik gewoon ideale bloedwaarden, dus waarom niet meer nemen dan, denk ik persoonlijk.
2 wraps 60gr ps
150gr kip
Sla
20ml honing moster saus
![]()

Gekookt of ongekookt gewogen?