- Waardering
- 32.602
- Massa
- 160kg
Heb het zelf gemaakt. 💁♂️
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb het zelf gemaakt. 💁♂️
Of probeer eens een gerookte ham/kip of casselerrib. Casselerrib van lidl is ook maar 121 kcal per 100 gr met 21 gr eiwit.Omelet 5 eieren waarvan 1 eigeel
Kipfilet beleg 100gr
Eet dit pre bed, beperk de koolhydraten altijd tot 0 of zeer laag voor het slapen. Dit lukt in een stevige bulk niet altijd, maar in een cut wel.
![]()
Zal het eens proberen. Alhoewel ik het met kip ook lekker vind smaken, maar mijn smaakpupillen zijn niet zo moeilijk.Of probeer eens een gerookte ham/kip of casselerrib. Casselerrib van lidl is ook maar 121 kcal per 100 gr met 21 gr eiwit.
Dat weten we

Gelukkig maak jij er een opmerking over, het was me niet heel lang meer gelukt niet te happen.
Welk merk Whey gebruik je?80gr havermout
Whey "appeltaart"
75gr mango
15 gr pindakaas.
![]()
Milan salade?Vrouwe Strudel blij gemaakt.
![]()
Zalm, parmaham, rosbief.
![]()
Een salade vernoemd naar iemand die ontzettend goed met honden is.
Dressing van mayo, mosterd en ansjovis (ff blitzen), croutons met knoflookolie 180 C 20 mins in oven, bacon, kipdij met een paar schijfjes citroen 1,5 uur sous vide gegaard op 60 C, parmezaan en baby romainsla. En natuurlijk een zacht gekookt eitje.
Ook een zalig simpel gerechtje.... vleestomaat bovenste kapje eraf en uithollen. Eitje rauw erin (liefst hele dooier). 15 min in de stoomoven.Vrouwe Strudel blij gemaakt.
![]()
Zalm, parmaham, rosbief.
![]()
Dressing van mayo, mosterd enansjovis (ff blitzen), croutons met knoflookolie 180 C 20 mins in oven, bacon, kipdij met een paar schijfjes citroen 1,5 uur sous vide gegaard op 60 C, parmezaan en baby romainsla. En natuurlijk een zacht gekookt eitje.

Pack leader salad.
Wat een beta provider ben je toch, enz enz.

Liefde gaat door de maag.
Dat klinkt wel heel lekkerOok een zalig simpel gerechtje.... vleestomaat bovenste kapje eraf en uithollen. Eitje rauw erin (liefst hele dooier). 15 min in de stoomoven.
Bordje opmaken met wat gemengde sla. Drizzel goede olijfolie erover.
Plakjes gerookte zalm mooi in in een rondje opmaken. Gestoomde tomaat met ei er middenin zetten. Blaadje basilicum erop. Dan met doorsnijden van de tomaat de zachte dooier die over de zalm en salade gaat.... hngggg
Krijg er al trek in als ik eraan denk.![]()
.Ja 3 euro nog wat. Maar ik gunde het mezelf even op de vrijdag. Had ook havermout voor 30 cent als extra carbs kunnen nemen.
True, die van de AH heb ik ook wel eens gehad. Dikke prima. Maar die is naturel, deze is met kruiden. Ach, keertje proberen voor de afwisseling toch? Komt vast binnenkort in de aanbieding 1+1 om bekendheid te creeeren.![]()
Martin Gaus Salade..? Aparte benaming voor iets wat er zo lekker uit ziet. Vind dat meer een naam die past bij de gerechten die in anderen hier zie posten. Zal geen namen noemen...Vrouwe Strudel blij gemaakt.
![]()
Zalm, parmaham, rosbief.
![]()
Dressing van mayo, mosterd en ansjovis (ff blitzen), croutons met knoflookolie 180 C 20 mins in oven, bacon, kipdij met een paar schijfjes citroen 1,5 uur sous vide gegaard op 60 C, parmezaan en baby romainsla. En natuurlijk een zacht gekookt eitje.