Soep van gemaakt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Soep van gemaakt.
Wat een soepje weer vandaag.
Ik wilde er eigenlijk iets anders van maken.
poh wat ziet dat er goed uit zeg, vooral dat taartje.
Mis je de kip en rijst al?

Ben ergens ook wel blij als ik weer in mijn autistische bodybuilding ritme zit.
Om welke reden?

Je hebt daar hele goede pastel de nata's. De beste volgens de Portugese kant van de familie.Om welke reden?
Ik ga waarschijnlijk in september ook naar Portugal maar ben het nog aan het uitstippelen![]()
Daarom staat er zeker dop op? Eerst de dop eraf snijden, man wat ben ik multi-cultureel.Oja als je van kaas houdt, haal dan een paar Quejo curado's.
Deze is heel lekker, vooral met een mooie port.
![]()
Bij deze Portugese kaasjes is het de bedoeling dat je de bovenkant eraf snijdt en ze dan uitlepelt, bijv op toast.
Dus niet in stukjes snijden want ze lopen leeg. Minstens 2 uur van te voren uit de koelkast halen![]()
Ja, je hebt ze ook in een iets kleinere uitvoering. Dan staat er draaidop.Daarom staat er zeker dop op? Eerst de dop eraf snijden, man wat ben ik multi-cultureel.
Stuur ff je adres dan neem ik water mee 👍![]()
Kilo shrimpies gister in de marinade gezet.
Flesje witte wijn, 3 tenen gesnipperde knoflook en een flinke lepel sambal oelek.
Dan vis ik straks die shrimpies eruit. Bak ik ze op hoog vuur. Daarna pel ik ze en gooi ik de schilletjes terug in de marinade. Die kook ik vervolgens een uurtje en het vocht reduceer ik tot iets minder dan de helft.
Dan passeer ik het vocht door een doek, klontje boter erbij, saus van maken, shrimpies terug in de pan en meteen opdienen met versgebakken stokbrood en tijmboter.
Je hebt daar hele goede pastel de nata's. De beste volgens de Portugese kant van de familie.
Ik ben er ook geweest en moet zeggen dat ze idd ook wel heel lekker waren.
Nog een aanrader is barro alto. Heb je allemaal leuke kroegjes. En er zat ergens een restaurantje die alleen kaasjes en port serveerde. Heel lekker. Kzal eens vragen. Hoorde wel dat ze het interieur helaas hipper hebbem gemaakt (stonden eerst allemaal oldschool sofa's en leren stoelen.)
Thanks voor de info!Oja als je van kaas houdt, haal dan een paar Quejo curado's.
Deze is heel lekker, vooral met een mooie port.
![]()
Bij deze Portugese kaasjes is het de bedoeling dat je de bovenkant eraf snijdt en ze dan uitlepelt, bijv op toast.
Dus niet in stukjes snijden want ze lopen leeg. Minstens 2 uur van te voren uit de koelkast halen![]()
Water? Wil je hem vergiftigen ofsoow?

We zijn in Belem alleen bij de toren geweest. Wel in Bairro Alto idd. Waren 3 dagen in Lissabon en 4 dagen in de Algarve. En nu op het vliegveldJe hebt daar hele goede pastel de nata's. De beste volgens de Portugese kant van de familie.
Ik ben er ook geweest en moet zeggen dat ze idd ook wel heel lekker waren.
Nog een aanrader is barro alto. Heb je allemaal leuke kroegjes. En er zat ergens een restaurantje die alleen kaasjes en port serveerde. Heel lekker. Kzal eens vragen. Hoorde wel dat ze het interieur helaas hipper hebbem gemaakt (stonden eerst allemaal oldschool sofa's en leren stoelen.)