ryan r
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4.778
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sriracha
is lekker met vrijwel alles.Vind ik best een gerecht om op insta te plaatsen als feed post. Moet ik wel even een manier bedenken om het mooi te presenteren. Erg goede macro's ook!![]()
60 g Couscous met 100 g kipdöner, kerrie massala kouseband en 2 gekookte eitjes. Plus een whey shake.
En natuurlijk sriracha.
![]()
700 kcal
Couscous onderop. Dan een schuine streep met de kouseband van links naar rechts. Rechtsonder de döner, linksboven de 2 eitjes?Vind ik best een gerecht om op insta te plaatsen als feed post. Moet ik wel even een manier bedenken om het mooi te presenteren. Erg goede macro's ook!
Ik heb geloof ik mijn nieuwe social media consultant gevonden..Couscous onderop. Dan een schuine streep met de kouseband van links naar rechts. Rechtsonder de döner, linksboven de 2 eitjes?
Deze opmaak was speciaal voor @Spambod
Nette opmaak. Had ik kunnen doen.
Zou me niks verbazen als ik ben afgevallen dit keer
Waar ben je heen?Zou me niks verbazen als ik ben afgevallen dit keer
Portugal
Lekker man.
Frietje mayo was ongetwijfeld beter geweest (om maar weer een telkens terugkerende discussie op te rakelen)

Misschien is het wel aardappelpuree met mayonaise smaakFrietje mayo was ongetwijfeld beter geweest (om maar weer een telkens terugkerende discussie op te rakelen)![]()