ryan r
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4.778
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 11%
Wat sriracha erover?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat sriracha erover?
Honger voorkom je sws niet strijden maatjeNog een smiley met laag kcal saus erop en het had zo een maaltijd van @ak kunnen zijn. Ohh nee, die had ook nog gekleurde extra smaak plekken gehad zoals normaal met z'n kip.
Heb je na die maaltijd niet meer honger dan je daarvoor al had?
Nou dit zijn onnodig veel cal voor te weinig verzadiging. Zo gaat het nodeloos zwaar worden! 2 stukken kipfilet gaan meer vullen.
Pff valt wel mee weg alles af ik heb nu pas gegeten omdat ik net thuis ben en om 23:00lig ik al op bedNou dit zijn onnodig veel cal voor te weinig verzadiging. Zo gaat het nodeloos zwaar worden! 2 stukken kipfilet gaan meer vullen.
Dat is toch vet kcalrijk![]()
Schweinehaxe van 650 gram uit de oven, geglaceerd met appelstroop.
350 gram aardappelpuree.
Een halve spitskool gewokt met mosterd en gekarameliseerd met honing.
Jazeker. Ff beetje bijtanken. M'n trainingen afgelopen 2 weken waren aardig ruk. Had gewoon geen energie. Vandaag ging al beter na die pizza van gister. En nu deze avondmaaltijd.
Je hebt toch net een nieuwe baan? Niet meer dan normaal als dat ook z'n energie kost hoor. In het ritme komen en je draai opnieuw vinden kost net zo goed energieJazeker. Ff beetje bijtanken. M'n trainingen afgelopen 2 weken waren aardig ruk. Had gewoon geen energie.
Nu al geen energie je bent toch net pas begonnenJazeker. Ff beetje bijtanken. M'n trainingen afgelopen 2 weken waren aardig ruk. Had gewoon geen energie. Vandaag ging al beter na die pizza van gister. En nu deze avondmaaltijd.
Straks een flinke cardiosessie om de schade te beperken en dan morgen weer verder met cutten.
Maar gaat de goede kant op.
Goedzo, geen haram dus.Schweinshaxe 🤮
ik eet geen varkensvlees, ook geen haasje
??
Nu iets van 5 weken. 7 kg lichter inmiddels.
Ja dat kost ook zeker redelijk wat energie. Lange dagen, veel lopen.Je hebt toch net een nieuwe baan? Niet meer dan normaal als dat ook z'n energie kost hoor. In het ritme komen en je draai opnieuw vinden kost net zo goed energie
Haha hij snapte 'm.
Het scheelde een haartje en ik had hem zelf getypt 🤣
Was al heel vriendelijk door je niet te taggenHet scheelde een haartje en ik had hem zelf getypt 🤣