Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Nog een smiley met laag kcal saus erop en het had zo een maaltijd van @ak kunnen zijn. Ohh nee, die had ook nog gekleurde extra smaak plekken gehad zoals normaal met z'n kip.

Heb je na die maaltijd niet meer honger dan je daarvoor al had?
Honger voorkom je sws niet strijden maatje

@PartyMarty dan gaart het nog na, op kortere kooktijd

Nou dit zijn onnodig veel cal voor te weinig verzadiging. Zo gaat het nodeloos zwaar worden! 2 stukken kipfilet gaan meer vullen.
Pff valt wel mee weg alles af ik heb nu pas gegeten omdat ik net thuis ben en om 23:00lig ik al op bed

20220510_193911.jpg

Schweinehaxe van 650 gram uit de oven, geglaceerd met appelstroop.
350 gram aardappelpuree.
Een halve spitskool gewokt met mosterd en gekarameliseerd met honing.

Jazeker. Ff beetje bijtanken. M'n trainingen afgelopen 2 weken waren aardig ruk. Had gewoon geen energie. Vandaag ging al beter na die pizza van gister. En nu deze avondmaaltijd.

Straks een flinke cardiosessie om de schade te beperken en dan morgen weer verder met cutten.

Maar gaat de goede kant op.

Jazeker. Ff beetje bijtanken. M'n trainingen afgelopen 2 weken waren aardig ruk. Had gewoon geen energie.
Je hebt toch net een nieuwe baan? Niet meer dan normaal als dat ook z'n energie kost hoor. In het ritme komen en je draai opnieuw vinden kost net zo goed energie

Jazeker. Ff beetje bijtanken. M'n trainingen afgelopen 2 weken waren aardig ruk. Had gewoon geen energie. Vandaag ging al beter na die pizza van gister. En nu deze avondmaaltijd.

Straks een flinke cardiosessie om de schade te beperken en dan morgen weer verder met cutten.

Maar gaat de goede kant op.
Nu al geen energie je bent toch net pas begonnen

Schweinshaxe 🤮
ik eet geen varkensvlees, ook geen haasje

Zit vandaag alsnog maar op iets van 2200-2500kcal (die schweinehaxe is lastig te berekenen). Kheb vannochtend 1,5 uur getraind. 2 uur in bos gelopen en zo nog een cardiosessie. Dus alsnog een deficit vandaag.

Terug
Naar boven