MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Zit vandaag alsnog maar op iets van 2200-2500kcal (die schweinehaxe is lastig te berekenen). Kheb vannochtend 1,5 uur getraind. 2 uur in bos gelopen en zo nog een cardiosessie. Dus alsnog een deficit vandaag.
Je weet hoe t werkt, toch? Doe wat je moet doen, of leer dingen accepteren.

Ik zal je wel verkeerd begrijpen, maar 't komt over alsof je jezelf voor de gek aan het houden bent. En dat is altijd zonde.

Zit vandaag alsnog maar op iets van 2200-2500kcal (die schweinehaxe is lastig te berekenen). Kheb vannochtend 1,5 uur getraind. 2 uur in bos gelopen en zo nog een cardiosessie. Dus alsnog een deficit vandaag.
Hoeveel kcal is de schweinhaxe dan? (Ongeveer)

Je weet hoe t werkt, toch? Doe wat je moet doen, of leer dingen accepteren.

Ik zal je wel verkeerd begrijpen, maar 't komt over alsof je jezelf voor de gek aan het houden bent. En dat is altijd zonde.
Hoe bedoel je?

Ik track m'n cals elke dag in myfitnesspall. De voedingswaarde op de verpakking van die schweinehaxe is echter onduidelijk

Er staat 185 kcal per 100gram. Dat ding weegt 650 gram. Dat is 1200 kcal. Echter zit er een flink bot in van circa 250 gram.

Dus is het dan 650-250 = 400 x 185 kcal? Vandaar dat ik zeg dat het onduidelijk is.

Hoe bedoel je?

Ik track m'n cals in myfitnesspall. De voedingswaarde op de verpakking van die schweinehaxe is echter onduidelijk

Er staat 185 kcal per 100gram. Dat ding weegt 650 gram. Dat is 1200 kcal. Echter zit er een flink bot in van citca 250 gram.

Dus is het dan 650-250 = 400 x 185 kcal?
Neem aan dat je het bot niet eet nee dus dan zou het 400 zijn ja.

4x185kcal

Hoe bedoel je?

Ik track m'n cals in myfitnesspall. De voedingswaarde op de verpakking van die schweinehaxe is echter onduidelijk

Er staat 185 kcal per 100gram. Dat ding weegt 650 gram. Dat is 1200 kcal. Echter zit er een flink bot in van circa 250 gram.

Dus is het dan 650-250 = 400 x 185 kcal? Vandaar dat ik zeg dat het onduidelijk is.
My bad, kwam op mij gewoon over alsof je jezelf aan het verontschuldigen bent

Ja.

Platte buik, weer een keer 90kg wegen. Conditie weer opbouwen. En dan leanbulken (misschien kuren) en dan volgend jaar ripped as f**k zijn :D.
Heb een tip voor je die voor mij al een paar jaar goed werkt, laag callorisch voedsel met een hoog volume. Maar dat zal je wel al weten. een dieet moet vooral langere termijn vol te houden zijn.

In dit geval zit ik vandaag op.

Ff invoeren.

Screenshot_20220510-210053_MyFitnessPal.jpg
Screenshot_20220510-210014_MyFitnessPal.jpg

Normaal doe ik 3 maaltijden en een snack op een dag.

Hoe bedoel je?

Ik track m'n cals elke dag in myfitnesspall. De voedingswaarde op de verpakking van die schweinehaxe is echter onduidelijk

Hadden ze dit bij de lidl?

Zag zoiets liggen geloof ik, niet gepakt want....twijfel.

Hadden ze dit bij de lidl?

Zag zoiets liggen geloof ik, niet gepakt want....twijfel.
Bij de Makro in de koeling. Zijn echt heel goed van smaak. Voorgegaard. Ik doe em een kwartiertje in de oven op 220 C (aldus de verpakking) en doe er dan (appel)stroop over en dan nog 5 mins in de oven op 180 C.

Hij verliest ook al redelijk wat vet in de ovenschaal. Valt eigenlijk best mee hoe vettig deze zijn. De paar grote stukken vet kan je ook makkelijk wegsnijden.

Was maar iets van €5. Not bad, not bad at all.

Hoe bedoel je?

Dan zoek je de waardes op van een generiek stuk varkensvlees met wat vet.

Iemand wel eens spareribs afgewogen en berekend hoeveel gram bot ten opzichte van vlees is? Bijv: 200g spareribs =130g vlees /70g bot?

Terug
Naar boven