Mister B
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.811
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Krijg spontaan zin om me scherm te likken. Jullie mam kan wel bakken zeg!Mn moeder bakte mijn favoriete taart op mn verjaardag![]()
Toch gewoon 'n potje nemen?Misschien iets offtopic, maar ik ben op zoek naar makkelijke, snelle spaghettisaus.
Ik gebruik altijd zo'n zakje van de Knorr, maar er is vast wel iets lekkerders te koop wat ook zo makkelijk werkt.
ah heeft hele makkelijk sauzen. Pesto enz. ik vind ze erg lekker.Misschien iets offtopic, maar ik ben op zoek naar makkelijke, snelle spaghettisaus.
Ik gebruik altijd zo'n zakje van de Knorr, maar er is vast wel iets lekkerders te koop wat ook zo makkelijk werkt.
Ik had een potje Bolognese van Grand italia gehaald maar die was eigenlijk best vies, daarom de vraag, maar waarschijnlijk zal het gewoon uitkomen op van alles proberen

Ik at vroeger veel van Spagheronni.Ik had een potje Bolognese van Grand italia gehaald maar die was eigenlijk best vies, daarom de vraag, maar waarschijnlijk zal het gewoon uitkomen op van alles proberen![]()
Gefeliciteerd.Mn moeder bakte mijn favoriete taart op mn verjaardag.
![]()
Dat spul van MM ziet er serieus goed uitPasta
Broccoli
ultimate kipfilet sticks (muscle meat)
![]()

Ja ben er wel blij mee.. is weer zo iets dat ik nu ga blijven bestellen 🙈
Oooomg![]()
Geflambeerd met cognac en slagroom gebruikt om de saus te maken. Met stokbrood om te dippen.
Qua smaak is dit misschien wel het lekkerste gerecht dat ik ooit heb gemaakt. En nog gefreestyled ook. Als er interesse voor is wil ik gerust een recept schrijven.
Serieus een 10/10 qua smaak. En niet eens heel prijzig.
Khad deze shrimps gebruikt.
.Ik lust dit niet eens en het ziet er heerlijk uit![]()
Geflambeerd met cognac en vervolgens slagroom gebruikt om de saus te maken. Met vers afgebakken stokbrood om te dippen.
Qua smaak is dit misschien wel het lekkerste gerecht dat ik ooit heb gemaakt. En nog gefreestyled ook. Als er interesse voor is wil ik gerust een recept schrijven.
Serieus een 10/10 qua smaak. En niet eens heel prijzig. 2kg shrimpies voor €34, grootte 8/10.