Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Je kunt beide? ^^

Je had door je noodles ook iets van vette vis kunnen doen. Was je maaltijd veel zwaarder geworden en had ie eiwitten gehad (zalm o.i.d.)
Die aarbeien had je in volle kwark kunnen pleuren. Was je zo heel wat kcal verder geweest.
Straks miss nog paar witte boterhammen met pindakaas en een shake 💪

Van de buitenkant fit en de binnenkant het lichaam van een zieke 80-jarige , weet niet of dat je ideaalbeeld is? :p
Ik ben part-time fitboy (in de cut) en part-time vuilnisbak (in de bulk)

Ga ik de pensioengerechtigde leeftijd halen met deze strategie...?

De tijd zal het leren

Kangoeroe en kipfilet stroganoff burger van Musclemeat samplen, goed spul! Gecombineerd met de burgersaus van XXL. De kipfilet viel beter in de smaak. Heb ernaast nog een kilo low fat burgers.. :D
1652891582892.png
Ziet er lekker uit! Hoe smaakt de burgersaus van XXL? Heb tot nu toe BBQ saus en Teriyaki gehad en allebei waren erg lekker, maar zoek weleens wat anders.

Ziet er lekker uit! Hoe smaakt de burgersaus van XXL? Heb tot nu toe BBQ saus en Teriyaki gehad en allebei waren erg lekker, maar zoek weleens wat anders.
Heb nog niet veel andere sausjes gehad behalve chicken curry en mayo, maar vind het een echte toevoeging. Volgens mij was het streven destijds naar iets wat op de big tasty saus lijkt. Heb al lang geen big tasty meer gehad, maar ik vind het zeker een typische saus om op een burger te hebben. Sowieso eentje die ik blijf bevoorraden. Ga de BBQ de volgende keer nog wel proberen.

Kan je vriendin niet koken voor je?
Die werkt ook en we hebben ook een zoon van 6, dus werk genoeg te doen..
Ben ook iemand die graag zelf in de keuken staat savonds. Maar omdan nog eens om de 5 a 6 dagen voor heel de week pre mails te maken.. kan ik gerust op heel die tijd rustig een training doen.

Die werkt ook en we hebben ook een zoon van 6, dus werk genoeg te doen..
Ben ook iemand die graag zelf in de keuken staat savonds. Maar omdan nog eens om de 5 a 6 dagen voor heel de week pre mails te maken.. kan ik gerust op heel die tijd rustig een training doen.
Is dat dan ja of nee?

Terug
Naar boven