ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hou je je aan een voedingschema?Hoeveel zal dat per boterham zijn. Als je lichtjes besmeurd?
NeeLol het tellen eigenlijk dus niet waard. Of dat wel?

Dan ga ik toch maar morgen eens variëren met een laagje curryHou je je aan een voedingschema?
Dan weeg je ook af neem ik aan.
1x afwegen en je weet t.
Zal hooguit 10 gram zijn als je dik smeert.
Goede tip zeg! Wist niet dat ze dat daar hadden!Curry 80 kcal per 100 ml... valt toch wel mee?
En anders bij action de 0% curry ...Iets van 10 kcal per 100 ml...
LOL stond in de lidl en moest aan jouw aardappel/shoarma creatie denken... Maar stond al bij de kip en had nog friet dus weer boring dat zometeen...![]()
Pff, wat ziet dat er toch weer allemaal lekker uit.
Lol het tellen eigenlijk dus niet waard. Of dat wel?
Ja, maar als je structureel 20 kcal per dag te weinig eet haal je je pensioen niet.6 kcal elke dag teveel voor een jaar is toch 2190 kcal per jaar, gemiddeld leef je 80 jaar jaar, maakt toch 175000 kcals, wat weer 25 kg lichaamsgewicht is.
Ik zou maar beetje oppassen.
175000 kcals is 25 kg lichaamsgewicht?6 kcal elke dag teveel voor een jaar is toch 2190 kcal per jaar, gemiddeld leef je 80 jaar jaar, maakt toch 175000 kcals, wat weer 25 kg lichaamsgewicht is.
Ik zou maar beetje oppassen.
Ligt eraan hoe oud je bentJa, maar als je structureel 20 kcal per dag te weinig eet haal je je pensioen niet.
.7000kcal per kg ongeveer toch175000 kcals is 25 kg lichaamsgewicht?
Ligt eraan hoe oud je bent.
Ik bedoel vanaf je geboorte.175000 kcals is 25 kg lichaamsgewicht?
Ligt eraan hoe oud je bent.
O ja joh nvm. Kzat ff te trippen.
Ohja zijn er 60 zie ik nuHoe krijg je 70gr protein uit 3 eieren en een beetje kipfilet?
Hoe krijg je 70gr protein uit 3 eieren en een beetje kipfilet?
Liever geen koolhydraten na 20.00 aangezien dat mee veranderd in vet heb ik gelezen op feestboek.
3 bruine bollen
125 gr kipfilet
3 hele ei
50ml mayo friteslijn
Kcal 750 / K 71 / V 22 / E 60
![]()