bram92
Cool Novice
- Waardering
- 44
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 26%
Treu vanaf morgen direct doen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Treu vanaf morgen direct doen
Ziet er zeker goed uit
True troe tfoe
Kijk eens op de sausen van afvallenmetbregje.nlHetzelfde als mayolijn alleen 3x minder kcal en saus in een cut is moeilijk als je niet oplet wat/hoeveel je erop doet.
Wauw ik ga die morgen meteen halen haha
Trouwens vraagje hoe berekenen jullie die saus erbij ik gok het maar een beetje ongeveer nu
Rest is wel berekent ook middag eten beleg brood etc
Al die sauzen zijn vaak erg waterig of teveel chemische smaak.Kijk eens op de sausen van afvallenmetbregje.nl
Schrijf ik voor voor de ik kan niet zonder saus personen. Gebruik het zelf ook caramelsaus boor in de yoghurt. Ga ik een wedstrijd prep in dan gaat dat eruit. 👍🏼
Nu al? Eet je 3 uur van te voren? :OPre workout meal:
300gr kip
300gr aardappels
300gr groente
300ml saus lekker
![]()
Woon niet in de buurt van rotterdam dus moet ruim vooraf eten helaas.Nu al? Eet je 3 uur van te voren? :O
Heb je nooit honger met trainen?
Onderweg bij een benzinestation stoppen en daar eten?Woon niet in de buurt van rotterdam dus moet ruim vooraf eten helaas.
Een klein hapje aangezien mijn maag niet akkoord gaat met veel eten kort voor een sessie…Onderweg bij een benzinestation stoppen en daar eten?
Wat lief!! /Jij hebt veel spieren, je moet veel eten seg. - sur accent)
Het is echt zo'n omaatje van dik in de 70. ze staat volgens mij de halve dag in de keuken. Er staat altijd van alles te pruttelen daar.
Gremlin is nog geen 70 hoorHet is echt zo'n omaatje van dik in de 70. ze staat volgens mij de halve dag in de keuken. Er staat altijd van alles te pruttelen daar.
Borie