Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Beetje cutten.
1040. E70. V33.
K101
IMG_20220703_164257.jpg

IMG20220703164245.jpg
van een beetje carbs ga je niet dood toch? Met al dat getrain en geloop van je

De detox thee wordt nog een trend hier, willen jullie nog tips welke/waar enz.?
Ik vertrouw m'n nieren en lever voor geen meter. Dus graag.
Ik lees erg wisselende ervaringen tussen Holland & Barrett, AH huismerk en Jacob Hooy. Ik weet nou niet meer waar ik het beste aan doe...

Maarja, volgens het internet kan ik ook gewoon Ketonen innemen en dan kan ik gewoon koolhydraten eten + in ketose zijn. Dat is helemaal geweldig.

Ik vertrouw m'n nieren en lever voor geen meter. Dus graag.
Ik lees erg wisselende ervaringen tussen Holland & Barrett, AH huismerk en Jacob Hooy. Ik weet nou niet meer waar ik het beste aan doe...

Maarja, volgens het internet kan ik ook gewoon Ketonen innemen en dan kan ik gewoon koolhydraten eten + in ketose zijn. Dat is helemaal geweldig.
hahaha party marty, je maakt me aan het lachen :cheer:

verder nix te zeggen erop O JAwel, als je in ketose wilt komen moet je een vast periode inlassen, minstens 14 uur niet eten, liefst langer..

Hoppa, hebbie toch nog een zinnig antwoord gekregen :roflol:

verder nix te zeggen erop O JAwel, als je in ketose wilt komen moet je een vast periode inlassen, minstens 14 uur niet eten, liefst langer..

Als iemand die regelmatig watervast kan ik je vertellen dat ketose langer duurt. Toch wel snel een dag of 2. Of je moet als een dolle cardio doen dan kun je het wat versnellen :)

• Like
Waarderingen: LJ

Toen ik keto deed ging ik niet in een ketosis maar psychosis.

Terug
Naar boven