ryan r
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4.778
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 11%
van een beetje carbs ga je niet dood toch? Met al dat getrain en geloop van je
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
van een beetje carbs ga je niet dood toch? Met al dat getrain en geloop van je
Jawel. Ik wil niet meer dan 2 koppen Detox thee hoeven drinken om niet dik te worden.van een beetje carbs ga je niet dood toch? Met al dat getrain en geloop van je
Ik vertrouw m'n nieren en lever voor geen meter. Dus graag.De detox thee wordt nog een trend hier, willen jullie nog tips welke/waar enz.?
hahaha party marty, je maakt me aan het lachenIk vertrouw m'n nieren en lever voor geen meter. Dus graag.
Ik lees erg wisselende ervaringen tussen Holland & Barrett, AH huismerk en Jacob Hooy. Ik weet nou niet meer waar ik het beste aan doe...
Maarja, volgens het internet kan ik ook gewoon Ketonen innemen en dan kan ik gewoon koolhydraten eten + in ketose zijn. Dat is helemaal geweldig.
Groene Thee Extract kopen bij Holland & Barrett
Bestel nu Groene Thee Supplementen bij Holland & Barrett. Bekijk ons assortiment Groene Thee Supplementen en ontdek jouw nieuwe favorieten.www.hollandandbarrett.nl

Als iemand die regelmatig watervast kan ik je vertellen dat ketose langer duurt. Toch wel snel een dag of 2. Of je moet als een dolle cardio doen dan kun je het wat versnellenhahaha party marty, je maakt me aan het lachen
verder nix te zeggen erop O JAwel, als je in ketose wilt komen moet je een vast periode inlassen, minstens 14 uur niet eten, liefst langer..
Hoppa, hebbie toch nog een zinnig antwoord gekregen![]()

Toen ik keto deed ging ik niet in een ketosis maar psychosis.hahaha party marty, je maakt me aan het lachen
verder nix te zeggen erop O JAwel, als je in ketose wilt komen moet je een vast periode inlassen, minstens 14 uur niet eten, liefst langer..
Hoppa, hebbie toch nog een zinnig antwoord gekregen![]()
400cal?400gr sla
100gr champions
100gr wortels
Augurk bosui
200gr kip
200gr aardappels
Xxl bbq saus
“Veel voor weinig”
![]()
Je bent daarin blijven hangen?Toen ik keto deed ging ik niet in een ketosis maar psychosis.

530
mooi stuk vlees hoor, enjoy
Diepvries? Welke is dit?Omdat ie vanaf morgen zeker niet meer in m'n voedingsplan past.
879kcal- 46g eiwit - 108g koolhydraten - 26g vet
![]()
Kom d'r aan

Dan gooi ik dr nog een kilo extra op
Garden Gourmet Protein Lovers, diepvries inderdaad.
Ja? Goeie?Garden Gourmet Protein Lovers, diepvries inderdaad.
Garden Gourmet Protein lovers bestellen | Albert Heijn
Op zoek naar Garden Gourmet Protein lovers? Dit product vind je in het grote assortiment van Albert Heijn. Bestel direct online!www.ah.nl
Ik vind hem hartstikke lekker