- Waardering
- 32.601
- Massa
- 160kg
Iedereen weet inmiddels dat koolhydraten alleen na 20.00 automatisch word omgezet in vet.Wacht dus als ik detox thee drink nadat ik koolhydraten heb gegeten word ik niet dik?!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedereen weet inmiddels dat koolhydraten alleen na 20.00 automatisch word omgezet in vet.Wacht dus als ik detox thee drink nadat ik koolhydraten heb gegeten word ik niet dik?!
Wat is er mis met koolhydraten? Moet iets verbranden toch? En ben ook niet van plan keto te gaan doen. Tik zelfs met die pizza nog perfect m'n macro's aan van 2g eiwit + 1g vet en de rest koolhydraten (250g)nou, het vet valt nog mee maar die koolhydraten
ziet er wel gruwelijk lekker uit, je hebt vast genoten!
Jazeker. Garden Gourmet vegetarische protein lovers pizza.
Aaah goed om te weten, even snel naar de AH rennen voor wat detox thee. Poeh, ik kreeg het al benauwd. Bedankt @Japio . Redder in nood

Gelukkig was het 12:00u.Iedereen weet inmiddels dat koolhydraten alleen na 20.00 automatisch word omgezet in vet.

Pfff... Lastig allemaal dit.Gelukkig is het nog niet na 20:00 uur, anders kwam je er niet mee weg, met zoveel koolhydraten. In de avond werkt detox thee niet meer namelijk.![]()
Koolhydraten. Nog meer koolhydraten
Gelukkig net van meneer diëtist @Japio te horen gekregen dat ik door middel van een detox thee niet weer morbide obesitas zal pakken. Dus maak ik dadelijk 2 detox theetjes, misschien val ik dan zelfs nog af?! Yay.
![]()
Watermeloen blijf ik altijd apart vinden, wel lekker maar apart.
Smaakt ie beter dan RB watermeloen ?
Tuurlijk en rb watermelon zit veel kcals in
Die suiker geeft het net de kick

Niet handig in een cut
Dan kun je beter Cafeïne tabs erbij nemen ja
Soms denk ik dat jij een groot investeerder bent in Cafeïne tabs.
Sssst, niet verder vertellen.Soms denk ik dat jij een groot investeerder bent in Cafeïne tabs.
Die ultra monster zijn amper kcal en zit mooi 150mg cafeïne in, dan is het toch prima?

Herkenbaar hoor. Wil ik cafeïne merken moet ik ook 600-800mg pakken, maarja, als je dat nou eenmaal begint te doen dan gaat je tolerantie gewoon mee omhoog en zit je 2 weken later op 1200mg.Sssst, niet verder vertellen.
Veel mensen merken daar niks van, waaronder ikzelf.
Vind het heerlijk om ff een blikje monster voor het trainen te drinkenHerkenbaar hoor. Wil ik cafeïne merken moet ik ook 600-800mg pakken, maarja, als je dat nou eenmaal begint te doen dan gaat je tolerantie gewoon mee omhoog en zit je 2 weken later op 1200mg.
Met blikjes Energy net zo. Vaak blijft het niet bij 1 blikje als PWOHerkenbaar hoor. Wil ik cafeïne merken moet ik ook 600-800mg pakken, maarja, als je dat nou eenmaal begint te doen dan gaat je tolerantie gewoon mee omhoog en zit je 2 weken later op 1200mg.