AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

nou, het vet valt nog mee maar die koolhydraten :eek:
ziet er wel gruwelijk lekker uit, je hebt vast genoten!
Wat is er mis met koolhydraten? Moet iets verbranden toch? En ben ook niet van plan keto te gaan doen. Tik zelfs met die pizza nog perfect m'n macro's aan van 2g eiwit + 1g vet en de rest koolhydraten (250g)
Jazeker. Garden Gourmet vegetarische protein lovers pizza.
Die spoel je zo weg met detox thee. No big deal. :thumbup:
Aaah goed om te weten, even snel naar de AH rennen voor wat detox thee. Poeh, ik kreeg het al benauwd. Bedankt @Japio . Redder in nood:heart:
Iedereen weet inmiddels dat koolhydraten alleen na 20.00 automatisch word omgezet in vet.
Gelukkig was het 12:00u.

Jongens wat maken jullie me allemaal bang voor koolhydraten :headbang:

Had wel iets meer pasta in gemogen, ben immers aan het bulken (dus hoera voor carbs):

maaltijd.jpg

Koolhydraten. Nog meer koolhydraten :eek:
Gelukkig net van meneer diëtist @Japio te horen gekregen dat ik door middel van een detox thee niet weer morbide obesitas zal pakken. Dus maak ik dadelijk 2 detox theetjes, misschien val ik dan zelfs nog af?! Yay.
IMG20220703135825.jpg

Koolhydraten. Nog meer koolhydraten :eek:
Gelukkig net van meneer diëtist @Japio te horen gekregen dat ik door middel van een detox thee niet weer morbide obesitas zal pakken. Dus maak ik dadelijk 2 detox theetjes, misschien val ik dan zelfs nog af?! Yay.
IMG20220703135825.jpg

#fitmama #weekendvibes #bodypositive

image.jpg

Watermelon monster

Soms denk ik dat jij een groot investeerder bent in Cafeïne tabs.
Die ultra monster zijn amper kcal en zit mooi 150mg cafeïne in, dan is het toch prima?
Sssst, niet verder vertellen.:p
Veel mensen merken daar niks van, waaronder ikzelf.
(liever cafeïne tabs dan Anavar)

Sssst, niet verder vertellen.:p
Veel mensen merken daar niks van, waaronder ikzelf.
Herkenbaar hoor. Wil ik cafeïne merken moet ik ook 600-800mg pakken, maarja, als je dat nou eenmaal begint te doen dan gaat je tolerantie gewoon mee omhoog en zit je 2 weken later op 1200mg.

Herkenbaar hoor. Wil ik cafeïne merken moet ik ook 600-800mg pakken, maarja, als je dat nou eenmaal begint te doen dan gaat je tolerantie gewoon mee omhoog en zit je 2 weken later op 1200mg.
Vind het heerlijk om ff een blikje monster voor het trainen te drinken

Met blikjes Energy net zo. Vaak blijft het niet bij 1 blikje als PWO

Terug
Naar boven