AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

zo 2 , lekker snel snel want niet veel tijd

2w7fjag.jpg

Iemand tips om pangasius filet lekker te kruiden? Ik had nu de ingevroren gekruide van Albert Heijn huismerk maar ik vind hem niet zo

286znra.jpg

Oke. Ik lees met je log mee en vond het vrij weinig voor iemand die intensief traint:p. Het eten ziet er wel goed uit op de foto trouwens.

Thanks. Ik heb in mijn log al een paar keer gezegd hoeveel ik juist eet. Check mijn begin post mss eens.
Ja, ik probeer wel deftig eten te maken. Vind ik gewoon lekkerder en zal ook wel gezonder zijn dan al die voorververpakte brol.

Iemand tips om pangasius filet lekker te kruiden? Ik had nu de ingevroren gekruide van Albert Heijn huismerk maar ik vind hem niet zo

Damn, ik maakte vroeger in Leuven elke week Pangasius en kruidde die altijd goed. Deed er gewoon een shitload aan kruiden op en dat smaakte super. Ben helaas vergeten welke allemaal. :p

WTF, eerste maal dat ik dit topic doorlees..
kwijl.. kwijl.....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Omnomonomon

Stomen met groene curry pasta!

Of stoven met tomaatje en paprika.

Zit niet zoveel smaak aan van zichzelf he.

Nee inderdaad het is smakeloos en ik vind de textuur ook maar matig alleen het zoo cheap dat ik wel een poging wil wagen het lekker te maken :D

Is dat niet die panga met knoflookkruiden erop? ( Die is opzicht nog wel lekker )

Volgens mij was deze met limoen en nog iets.

Haha ik heb het dus al ongeveer 2 jaar niet meer gegeten om die reden :P

Post-breakfast meal :)

• Tonijn uit blik (water) - 150gr.
  • Avocado - 1st.
  • Walnoten - 20gr.

Afgerond:

• 500 Kcal
  • 40 gram eiwit
  • 30 gram 'goede' vetten

Ontbijt om 05:45u. overigens.

Groetjes,

Ewerd

TWA.jpg

Deel 2 voor de week.

Linksboven: 2 brocoli, 500g champignons, 'sausje' van je beetje halfvolle melk met half pakje boursin
Rechtsboven: 1kg mager rundsvlees, 3 paprika's en 1-2 ajuintjes
Onder: 350g rijst, 1kg kip, 1kg wokgroenten, op smaak gebracht met een hoop soja- en oester-saus.

image.jpg

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit, recepten ingredienten etc?

Aardappeltjes
Sla
Vis sticks

Foto wil niet lukken...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven