FlyingNederland
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 143
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 16%
Dagen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat heb je goed gelezen. Ik maak regelmatig ook nog iets vers.![]()
. Het eten ziet er wel goed uit op de foto trouwens.Oke. Ik lees met je log mee en vond het vrij weinig voor iemand die intensief traint. Het eten ziet er wel goed uit op de foto trouwens.
Iemand tips om pangasius filet lekker te kruiden? Ik had nu de ingevroren gekruide van Albert Heijn huismerk maar ik vind hem niet zo

Iemand tips om pangasius filet lekker te kruiden? Ik had nu de ingevroren gekruide van Albert Heijn huismerk maar ik vind hem niet zo
Stomen met groene curry pasta!
Of stoven met tomaatje en paprika.
Zit niet zoveel smaak aan van zichzelf he.

Is dat niet die panga met knoflookkruiden erop? ( Die is opzicht nog wel lekker )
Tilapia wordt ook wel "strontmond" genoemd door z'n kwekers. De vis is de kampioen in het eten van zijn eigen uitwerspelen; hij consumeert tot zes keer meer uitwerpselen dan dat hij er zelf produceert.
Dat je een vis als Pangasius vrijwillig wil eten ...
http://www.hln.be/hln/nl/6276/Overb...heid-over-de-wondervis-uit-het-vriesvak.dhtml
En denk maar niet dat Tilapia een alternatief is ...
same hereHaha ik heb het dus al ongeveer 2 jaar niet meer gegeten om die reden![]()