Koolvis ontbijt? 😂
Het ziet er wel weer smakelijk uit haha
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is dat roze sap?
Gooi het vol water, daarna 3 min in de magnetron tot het borrelt / opzet en bijna overstroomd en daarna eet ik het ook net als cement. Jammie 😂😂Eten jullie allemaal jullie havermout zo dun? Mijne is lekker dik.
200ml amandelmelk ongezoet en dan 80-100 gram havermout = perfecte dikte imoEten jullie allemaal jullie havermout zo dun? Mijne is lekker dik.
Ik ook. Het liefst zo dik dat ik het met een vork kan eten 😬Eten jullie allemaal jullie havermout zo dun? Mijne is lekker dik.
Doe precies dit ook, 80 gram meestal iets minder 180 ml amandelmelk200ml amandelmelk ongezoet en dan 80-100 gram havermout = perfecte dikte imo
Hmm, maakt mij niet echt uitEten jullie allemaal jullie havermout zo dun? Mijne is lekker dik.
![]()
Wat is dat roze sap?
Gooi het vol water, daarna 3 min in de magnetron tot het borrelt / opzet en bijna overstroomd en daarna eet ik het ook net als cement. Jammie 😂😂
Volgens mij een kaars
Hahahahaha ja dat ding is een kaars inderdaad🤣
Al zo diep aan het cutten?

Wel lekkere maden!2 O Clock Meal: Lasi, Sambal Bij. (met maden vandaag @Gremlin ) Pff buikje vol betje veul man
700g roerbakgroenten
115g Volkoren rijst(droog)
250g Tofu
Sambal badjak
kerrie/ cayennepeper Sojasaus
![]()
de witte zijn tenminste vers
ik hou van synchroomEten jullie allemaal jullie havermout zo dun? Mijne is lekker dik.
dus lekker dikJij snapt de libieYoghurt, brinta, aardbeijen, speculoos en koek kruiden, lotus koekjes en kaneel.👍
![]()
1 koekje in onmogelijk veel stukjes 😝?Yoghurt, brinta, aardbeijen, speculoos en koek kruiden, lotus koekjes en kaneel.👍
![]()