Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ben nooit een "lekkere eter" geweest. Kan er gewoon niet van genieten, ik kan best wel iets lekker vinden maar echt genieten, nee. Dat zit gewoon niet in mij. Vanaf jongs af aan al douw ik alles zsm naar binnen. Dus die eigenschap is best voordelig in deze sport en daar maak ik gretig gebruik van.
Heb verder geen moeite met grote hoeveelheden eten oid.

Dacht dat jij het altijd had over hoeveel lekkerder biologisch eten wel niet is

Slavink en broccoli
71F80658-86EF-463A-BF29-FEE5EB454FE4.jpeg

Dacht dat jij het altijd had over hoeveel lekkerder biologisch eten wel niet is
Is wat anders als genieten he. Ik ga niet op mn gemak lopen eten met het idee om te genieten, zo bedoel ik het. Ik kan weldegelijk dingen lekker of vies vinden

Zie ik daar een blauw potje, zero zout/zout arm :thumb:

• Like
Waarderingen: AK
@ak doe je die kip krokant er zo droog overheen of bij het bakken al?

• Like
Waarderingen: AK
Droog eroverheen puur voor de “crunch”.
Heb die bus wel eens in mijn handen gehad en mij afgevraagd of dat kon. Leek mij wel een goeie. Maar eens in huis halen dan!
Wel echt mega veel duurder geworden. Toen die bus kip krokant net nieuw was koste die 2,49. Nu 5,99.. :roflol:

Nog een andere tip. Ik hou dus niet van light sausjes omdat ik ze te zoet vindt. Maar deze vindt ik nog wel aardig:

Verstegen Sweet chili zonder suiker

1662190353765.png

73 kcal / 100 gram.

Geen zoetstoffen dus niet zo zoet. Gewoon natuurlijk zoet van de tomaat.

Heb die bus wel eens in mijn handen gehad en mij afgevraagd of dat kon. Leek mij wel een goeie. Maar eens in huis halen dan!
Wel echt mega veel duurder geworden. Toen die bus kip krokant net nieuw was koste die 2,49. Nu 5,99.. :roflol:

Nog een andere tip. Ik hou dus niet van light sausjes omdat ik ze te zoet vindt. Maar deze vindt ik nog wel aardig:

Verstegen Sweet chili zonder suiker

1662190353765.png

73 kcal / 100 gram.

Geen zoetstoffen dus niet zo zoet. Gewoon natuurlijk zoet van de tomaat.
Beschuit kopen en ff een tik geven met een pan. Tada, crunch.

Terug
Naar boven