Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Toetje 😛
webfruit_halters.jpg-1600x1000.jpg

Ik wil die trophy op 25 sept en daar moet ik nu alle cheats voor laten vallen. Maar geloof mij komende bulk worden mijn gerechten zo culinair dat ik of stage ga lopen bij gordan ramsey of genomineerd word voor een michelin ster….
is die prep toch nog ergens goed voor geweest met die kale wraps en aangebakken kip en krentenbollen met kaas van eem half jaar terug :P

Mijn maag heeft geen goede ervaringen van de Afgaanse eten daaro🤣
Shoarma is gelukkig niet Afghaans :D.
Maar kmoet zeggen, ik kom hier al 20 jaar, vorig jaar zelfs bijna elk weekend, maar kmoet zeggen dat ik eigenlijk nooit ergens last van heb gehad.

Wij komen wel vrijwel altijd bij dezelfde tent en die toko is goed. In de fruit- en groentehal. Aardige mensen ook, zijn Turks.

Mijn lage dag voeding.
2 eieren + 5 eieiwitten.
150gr kip (bereidt gewogen, muscle meat) + 75gr ananas
2 eieren + 5 eieiwitten.
150gr kip (bereidt gewogen, muscle meat) + 75gr ananas
pre workout 30gr protein + 1 appel
post workout 30gr protein
200gr rundvlees (bereidt gewogen, onder de 5% vet) + 100gr aardappelen + groente naar keuze
pre bed 250gr kwark/magere yogurt + 15gr protein

Mijn hoge dag voeding.
2 eieren + 5 eieiwitten.
150gr kip (bereidt gewogen, muscle meat) + 60gr basmati (ongekookt, ongeveer 180gr gekookt) + 75gr ananas
2 eieren + 5 eieiwitten.
150gr kip (bereidt gewogen, muscle meat) + 60gr basmati (ongekookt, ongeveer 180gr gekookt) + 75gr ananas
pre workout 30gr protein + 1 banaan
post workout 30gr protein
200gr rundvlees (bereidt gewogen, onder de 5% vet) + 200gr aardappelen + groente naar keuze
pre bed 250gr kwark/magere yogurt + 15gr protein

Nu 3 lage dagen en 1 hoge dag

Terug
Naar boven