Henk123456
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.283
- Massa
- 148kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sla 13kcal / 100gr
Goeie tip maar ik ben volgende week wel klaar als mijn vochtbalans weer top is, ga ik naar lean bulkSla 13kcal / 100gr
Augurk kesbeka 17kcal / 100gr
Tomaat 22kcal / 100gr
Heinz zero ketchup 100ml / 44 kcal
Pak je 500/800gr lekkere volume extra met 200kcal.
Kruiden erop, zoutloos kan je oneindig smaak toevoegen.
Ohja en dan mag je ineens 1500 kcal extra eten en is verzadiging niet meer relevant, totaal vergeten! 🤪Goeie tip maar ik ben volgende week wel klaar als mijn vochtbalans weer top is, ga ik naar lean bulk
Mwah zo ruim word het ook weer niet man😂. Hooguit 2800kcal in mijn bulk. Hoef niet zoveel te eten en dat vind ik heeeel erg jammerOhja en dan mag je ineens 1500 kcal extra eten en is verzadiging niet meer relevant, totaal vergeten! 🤪
Wanneer krijgen we van jou een echte cheat meal te zien?
Worstenbroodjes jonge25 sept terugweg kfc eerste beste shell trek ik 12 gehaktstaven uit de muur en ram ik heel die pot mayo leeg erop.
Drink dan wel een cola zero erbij uit me trophy nr1 beker voor “balans”.
Als “side dish” dan…
As ge da ma wit. Godnondeju
Ja maar dat is niet wat we willen zien. Geef het volk wat het wil.Kan misschien nog een carb load komen van 1000pd en dan 2 dagen achter mekaar. Ligt eraan hoe snel ik onder die 80kg kom en dan zal ik die 2 dagen wel loggen wat ik eet.
Zullen wel pure carbs zijn oa ontbijt cereals, rijstwafels, aardappels/rijst, jam, etc.
Ik wil die trophy op 25 sept en daar moet ik nu alle cheats voor laten vallen. Maar geloof mij komende bulk worden mijn gerechten zo culinair dat ik of stage ga lopen bij gordan ramsey of genomineerd word voor een michelin ster….Ja maar dat is niet wat we willen zien. Geef het volk wat het wil.
Dan wil ik geen chemische sausjes overload meer zien.Ik wil die trophy op 25 sept en daar moet ik nu alle cheats voor laten vallen. Maar geloof mij komende bulk worden mijn gerechten zo culinair dat ik of stage ga lopen bij gordan ramsey of genomineerd word voor een michelin ster….

Dat wordt honger lijden.....worden mijn gerechten zo culinair dat ik of stage ga lopen bij gordan ramsey of genomineerd word voor een michelin ster….