XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    56

Bezoekers in dit topic

Jawel, maar men heeft een selectief geheugen. Heb hier talloze clean maaltijd geupload.

En ja, eet dagelijks havermout en ik ben het he-le-maal zat. Maar wanneer ik weer topfit ben, komt het wel weer goed denk ik.

Ja maar dan wel met kaas toch? Dit is groente + groente + peulvrucht
Broccoli soep met kaas?
 
Broccoli soep met kaas?
Jij bent hier de pro-chef, maar die combi heb je nog nooit voorbij zien komen?

Valt er iig nog wat te ontdekken voor je. Kan me niet voorstellen dat het je niet bevalt.
 
ja weer zon bak havermout gaat hem gewoon niet worden. of nog meer rijst. dus, of de keuze: niks eten en krimpen, of pizza gains. Ik kies pizza gains :flexbiceps:
Als je zoiets machtigs kan eten als een pizza maar geen havermout, dan hou je jezelf voor de gek. No offence maar man up en eet volgens schema, dat is wat je op je doel brengt.
 
Jij bent hier de pro-chef, maar die combi heb je nog nooit voorbij zien komen?

Valt er iig nog wat te ontdekken voor je. Kan me niet voorstellen dat het je niet bevalt.
Staafmix je die kaas er dan doorheen? Of achteraf erover? Wat voor kaas?

Kweet wel dat brocolli goed samen gaat met kaasaus.
 
Als je zoiets machtigs kan eten als een pizza maar geen havermout, dan hou je jezelf voor de gek. No offence maar man up en eet volgens schema, dat is wat je op je doel brengt.
Pizza met kaas en wit deeg is 10x makkelijker dan havermout met whey protein en pindakaas voor de 10.000ste keer...plus er zit meer protein in dan je denkt.

Er moeten gewoon cal in, klaar. Dus dat is wat ik heb gedaan. Straks de 2e
 
Pizza met kaas en wit deeg is 10x makkelijker dan havermout met whey protein en pindakaas voor de 10.000ste keer...plus er zit meer protein in dan je denkt.

Er moeten gewoon cal in, klaar. Dus dat is wat ik heb gedaan. Straks de 2e
Pizza is ook gewoon echt lekker. Jammer dat op Hawaï altijd varkensvlees zit, anders was dat zeker de GOAT geweest.
 
Pizza met kaas en wit deeg is 10x makkelijker dan havermout met whey protein en pindakaas voor de 10.000ste keer...plus er zit meer protein in dan je denkt.

Er moeten gewoon cal in, klaar. Dus dat is wat ik heb gedaan. Straks de 2e
Is ook geen probleem ieder zn ding. Maar zeg dan niet dat je niks wegkrijgt want havermout drink je zo weg, sneller als een pizza iig

Pizza heb je nu ook voor de 10.000e keer op. You foolin yo-self bro😝

En gorilla gains heeft ooit jou(dacht ik) een plaatje laten zien met verhoudingen pizza tov clean
 
Staafmix je die kaas er dan doorheen? Of achteraf erover? Wat voor kaas?

Kweet wel dat brocolli goed samen gaat met kaasaus.
Ja op het einde gooi je er kaas doorheen, dat gaat smelten. Is echt heel chill. Oude kaas, of zelfs blauwe kaas, kan allemaal. De precieze combo's weet ik niet uit mijn hoofd, maar genoeg recepten te vinden.
 
Is ook geen probleem ieder zn ding. Maar zeg dan niet dat je niks wegkrijgt want havermout drink je zo weg, sneller als een pizza iig

Pizza heb je nu ook voor de 10.000e keer op. You foolin yo-self bro😝

En gorilla gains heeft ooit jou(dacht ik) een plaatje laten zien met verhoudingen pizza tov clean
1000 cal uit pizza is veel makkelijker weg te krijgen dan 1000cal uit havermout.

En havermout eet ik minstens 1 keer per dag, maar meestal 2x.

Eiwitten krijg ik meer dan zat binnen vandaag. Fruit ook. Gezonde vetten en groenten ws niet tot nauwelijks, dus dat is het nadeel.

Als iemand zich bewust is van de voors en tegens dan ben ik het wel.

Dus niemand loopt zich te 'foolen'. Er loopt wel iemand stiekem ongelofelijk jelly te wezen op mij en mijn pizza gains 😌
 
Ja op het einde gooi je er kaas doorheen, dat gaat smelten. Is echt heel chill. Oude kaas, of zelfs blauwe kaas, kan allemaal. De precieze combo's weet ik niet uit mijn hoofd, maar genoeg recepten te vinden.
Nice.

Kweet wel dat blauwe kaas en pecannoten heerlijk zijn door de pompoensoep. Brokkelen en over je kommetje strooien. Nom nom nom.
 
Uiensoep met een broodje kaas is wel nice.
Heerlijk. Binnenkort maar weer eens maken.
Een aanrader is om appenzeller (een kaassoort) te gebruiken. Lekker man.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Back
Naar boven