ryan r
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4.778
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 11%
gelijk heb je hoor, maar was ff benieuwd. zag er super 'bro' uit voor iets dat in een restaurant/lunchzaak is besteld.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gelijk heb je hoor, maar was ff benieuwd. zag er super 'bro' uit voor iets dat in een restaurant/lunchzaak is besteld.
Vreemde maaltijd op die 2e foto. Ben je soms half chinees?
Ik vraag me wel af of z'n staart een goede vervanger is voor dingen zoals sukadelappen.Vreemde maaltijd op die 2e foto. Ben je soms half chinees?

Hond zonder staart levert meer deugpunten op. Is zielig enzo. Ik zie hier een win/win situatie!Ik vraag me wel af of z'n staart een goede vervanger is voor dingen zoals sukadelappen.
Hebben hem vooral zodat we kunnen zeggen dat we een multicultureel gezin zijn en de zwarte gemeenschap steunen #blacklabsmatter![]()
Koop eens een echte hond man god***dommeIk vraag me wel af of z'n staart een goede vervanger is voor dingen zoals sukadelappen.
Hebben hem vooral zodat we kunnen zeggen dat we een multicultureel gezin zijn en de zwarte gemeenschap steunen #blacklabsmatter![]()
Ik vind jou wel echt zo'n enorme kerel met 2 van die mini keffertjes.
tussendoortjeheb je gevraagd of ze de carbs skippen of wat is dit?
Das toch geen pizzaVandaag high pizza day van de coach gekregen
Voor nu 2 broodjes wannabe kipschnitzel.
![]()

"voor nu" knuppel 🤦♂️
Oh ja 😐
Sjonge sjonge, ik zie ook alleen maar pizza en oestrogeen van jouw posts. Je moet meer voorbeeld nemen van Liver King, rauwe vlees naar binnen werken als een echte man!Vandaag high pizza day van de coach gekregen
Voor nu 2 broodjes wannabe kipschnitzel.
![]()
En ab implantsSjonge sjonge, ik zie ook alleen maar pizza en oestrogeen van jouw posts. Je moet meer voorbeeld nemen van Liver King, rauwe vlees naar binnen werken als een echte man!

Sshhhtt komt van de rauwe levers
Moet meteen aan gebakken kippenlevertjes met spekkies, paprika en ui denken 🤤