Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Sjonge sjonge, ik zie ook alleen maar pizza en oestrogeen van jouw posts. Je moet meer voorbeeld nemen van Liver King, rauwe vlees naar binnen werken als een echte man!
Maak maar een filmpje waar je rauw vlees zit te vreten. Heb hier desnoods nog een vriezer vol met 100x500g worsten voor de hond. Mag zelfs kiezen: lam, kip of rund.
Vanavond shoarma pizza :meal:

mister rogers middle finger GIF

Maak maar een filmpje waar je rauw vlees zit te vreten. Heb hier desnoods nog een vriezer vol met 100x500g worsten voor de hond. Mag zelfs kiezen: lam, kip of rund.
Vanavond shoarma pizza :meal:

mister rogers middle finger GIF
Helaas kan ik geen halal rauw vlees vinden anders had je de filmpje uiteraard gekregen. Wat jammer nou:eyes:

Platos nachos zoals mijn vrouw het noemt.
Per toeval een nacho gekregen die lager is in carbs en vet en hoger in eiwitten.
200gr gehakt champignon uitje knoflook
Kruiden en extra chilipoeder zodat niemand behalve ik het lust en een bietje kaas om het af te maken
20221001_164820.jpg
20221001_171359.jpg

Bijlagen

• 20221001_164812.jpg
    20221001_164812.jpg
    189,8 KB · Weergaven: 30
Helaas niet, alleen maar tofu en soja troep deze dagen. Zo te zien is er een of andere martijn gekomen langs mijn slager en is bezig met het inzetten van een plan om alle mannen te veranderen in vrouwen
Zit ie dan iedere ochtend met z'n bakje 50g oats met water :roflol:
Gaat naar de Subway om daar een broodje tonijn te bestellen zonder broodje.

Ik zal aan je denken tijdens mijn shoarma pizza met extra knoflooksaus zometeen :kiss:

Zit ie dan iedere ochtend met z'n bakje 50g oats met water :roflol:
Gaat naar de Subway om daar een broodje tonijn te bestellen zonder broodje.

Ik zal aan je denken tijdens mijn shoarma pizza met extra knoflooksaus zometeen :kiss:
Tip: doe knoflooksaus op de pizza en na je eerste bijt kan je het meestal ook erin doen en tot slot dip het nog door knoflooksaus. Thats the proper way to eat knoflooksaus

Terug
Naar boven