ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoop zo erg dat dat geen appelmoes is🤣
Overduidelijk spinazie
Appelmoes
Ohh man, heb mee honger

Neem jij het stokje van mij over nu? Ik braaf clean diet, jij IIFYM. Of nog meer casual, wat ik eigk altijd doe: gewoon je cal target hitten + minimaal aantal aan protein?
Ik mis onze pizza, croissantjes en proteïne repen connaisseur ook regelmatig.Neem jij het stokje van mij over nu? Ik braaf clean diet, jij IIFYM. Of nog meer casual, wat ik eigk altijd doe: gewoon je cal target hitten + minimaal aantal aan protein?
Ik kan anders ook wel deelnemenIk mis onze pizza, croissantjes en proteïne repen connaisseur ook regelmatig.
Waar blijven de mooie plaatjes @ryan r ?

Dit ziet er echt t*ring verdrietig uit gooi er alsjeblieft een beetje saus doorZelfde hapje nu met mie.
75g mie
300g kipfilet chunks
500g roerbak
rode ui
2 tenen verse knoflook
![]()

Ge mot R nie noar kijjke, maar ge mot t op ettenDit ziet er echt t*ring verdrietig uit gooi er alsjeblieft een beetje saus door![]()
Pics or didn't happenIk kan anders ook wel deelnemen
Ik eet al 2 maanden lang elke dag of aardappelkroketjes of hamburgers
Easy
Had Hele dag clean gegeten ,had erg laat gegeten dus dit verving meal nr6 en heb de muesli en noten in mn kwark geskipt om 2200. Al met al pastte het prima in mn kcals.Neem jij het stokje van mij over nu? Ik braaf clean diet, jij IIFYM. Of nog meer casual, wat ik eigk altijd doe: gewoon je cal target hitten + minimaal aantal aan protein?
complete maaltijd, en de vezeltjes voor de poepert?