- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Je hebt een pizza kapsalon maar dat is echt facking smerig. Een kip kebab pizza met friet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt een pizza kapsalon maar dat is echt facking smerig. Een kip kebab pizza met friet

Pizza KapsalonNog een uurtje werken.
Kapsalon of pizza bestellen?![]()
Dat klinkt als een multicultureel hoogtepunt.Je hebt een pizza kapsalon maar dat is echt facking smerig. Een kip kebab pizza met friet![]()
pizza hebben we je zien eten. Nu nog de kapsalonNog een uurtje werken.
Kapsalon of pizza bestellen?![]()
Kapsalon it is. Bestellen zodra we de personenauto pakken en dan hoop ik geen 45min te hoeven wachten bij thuiskomst op m'n eten

Ik maak oprecht geen grapje
Al lang geen honger meer dus maar pizzaatje in de oven gepleurd. Morgen kapsalon
![]()
Waar blijft de kapsalon?Weer laat thuis. Geen zin om heel de keuken nog schoon te moeten maken. Dus weer pizza
![]()

Feeder!!Waar blijft de kapsalon?
Hoef je ook de keuken niet voor schoon te maken.... gewoon bestellen!!![]()
En daarom probeer ik altijd 4-5 porties te koken, dan heb je nog een betere kcal/macro maaltijd om de keuken schoon te maken..Weer laat thuis. Geen zin om heel de keuken nog schoon te moeten maken. Dus weer pizza
![]()

Die staat zeker nog op de planning. Maar ben steeds zo voorbij m'n honger dat ik zo'n enorme bak eten liever bewaar voor wanneer ik serieus honger heb

Mwa.... Ben meer een eater....

Btw... hoe gaat t met je bulk?

Zit jij hem maar ff goed achter de broek aan idd. Belofte maakt schuld.Waar blijft de kapsalon?
Hoef je ook de keuken niet voor schoon te maken.... gewoon bestellen!!![]()
Steekt best mooi af tegen dat witte bordje en ziet er smakelijk uit.![]()
Weinig visueel spektakel maar goed:
200gr rijst ongekookt
250gr mager gehakt
140gr avocado
Kruiden + hot salsa 🔥
-1430cal
-165 carbs
-54 vet
-67 protein
Op naar de 84 kilo 💪