- Waardering
- 3.121
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 12%
vreet die reep weg en dankzij de sugar overload heb je een week lang hoge hartslag en bloeddruk om jezelf te verwarmen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vreet die reep weg en dankzij de sugar overload heb je een week lang hoge hartslag en bloeddruk om jezelf te verwarmen

als jij die nu eet mag je 2 weken niet meer etenoke 70 euro voor een reep choco gaat mij ook te ver... XD

ik denk tot 23.00 uur 10 december niet meer
Dat is 2,5 week mijn totaal kcal intake

one way to find outIk ben benieuwd hoe intens beroerd je je voelt als je deze knoepert in 1 dag wegwerkt.

Jij kan daar zeker vanaf blijven? Das niet menselijk hoor
nee... dat is ook een reden dat ik hem niet zou kopenJij kan daar zeker vanaf blijven? Das niet menselijk hoor
Oke, eigenlijk gewoon jaloers op die discipline

Ik kwam in de kast nog chocoladeletters tegen van vorig jaarJij kan daar zeker vanaf blijven? Das niet menselijk hoor

Ik kwam in de kast nog chocoladeletters tegen van vorig jaar![]()
Pro tip:Ik kwam in de kast nog chocoladeletters tegen van vorig jaar![]()
Meer iets voor @GremlinPro tip:
Op 6 december gaan alle chocoladeletters in vrijwel alle winkels weg tegen 50% korting.
Volg mij voor meer dieettips.

Als je die 4.5 kilo reep in 1 keer naar binnen werkt kampeer je de hele winter plee!![]()
![]()
Das de grootste reep Toblerone die ik ooit heb gezien. 4,5 kg, groter dan mijn zoontje.
Kleine 30.000 kcal?
Gaat met een halfje pep niet lukken 😌Ik kwam in de kast nog chocoladeletters tegen van vorig jaar![]()
De Sligro heeft echt geniale letters. 5 euro maar dan heb je wel wat. 6 dec inslaan.
Mag niet van z'n bewindvoerder.

is een suikerdieet succesvol, ik vraag dit voor een vriend

Elke dag een blokje met de feestdagenLol jumbo verkoopt em ook
![]()
Toblerone Zwitserse Chocolade Reep Melk 4, 5kg
Toblerone Zwitserse Chocolade Reep Melk 4, 5kg online bestellen? Je vindt het bij Jumbo. Altijd lage prijzen op je Koek, snoep, chocolade en chips. Gratis bezorging of ophalen bij actieproducten.www.jumbo.com
7 tientjes voor een Toblerone reep. 23.600 kcal. Absurd.