- Waardering
- 14.157
@ThaWasteland kunnen deze jouw goedkeuring wegdragen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@ThaWasteland kunnen deze jouw goedkeuring wegdragen?
Waarvoor?@ThaWasteland kunnen deze jouw goedkeuring wegdragen?
Jij bent tocht de DBB pannenkoeken koning, of draag je die titel over?

Ik ben gedegradeerd. Ga als poffertje door het leven nu 😔Jij bent tocht de DBB pannenkoeken koning, of draag je die titel over?![]()
Xhamster?![]()
200 gram befstuk
120 gram misso pasta soep
Wat eikelblad sla
Mosterd dikke saus van XXL xhamster
En dan heb je deze nog gemist:Xhamster?
Haha, mooi hè zo'n autocorrect die de woorden invult die je vaak gebruikt. Black transgender midgets
AutoAanvullen > Freud.

En dan heb je deze nog gemist:
AutoAanvullen > Freud.
![]()
broGekookt zien ze er heel anders uit.

Ja, leken eerst Kiwi’s…weet je nog ?
Op jouw 'aanraden' ben ik er vandaag geweest met het vrouwtje. Ik heb heerlijk gegeten! Thx voor de tipLeuk voor als je eens in een sterrenrestaurant wilt eten voor een schappelijke prijs.
Wees er snel bij want de reserveringen gaan hard. Ik heb net gereserveerd bij 't Amsterdammertje in Loenen aan de Vecht.

Gelukkig. Ik was er vorige week en had deze keer helaas een mindere ervaring.Op jouw 'aanraden' ben ik er vandaag geweest met het vrouwtje. Ik heb heerlijk gegeten! Thx voor de tip![]()
Weer ff genoeg gerantOp jouw 'aanraden' ben ik er vandaag geweest met het vrouwtje. Ik heb heerlijk gegeten! Thx voor de tip![]()
. Nog een tip: Restaurant de Jonge Dikkert in Amstelveen. Had vroeger een ster. Paar keer 6 gangen wezen lunchen de afgelopen maanden. Heel lekker eten, super vriendelijk en attend personeel. Leuke locatie (een paar honderd jaar oude molen midden in een wijk).Op jouw 'aanraden' ben ik er vandaag geweest met het vrouwtje. Ik heb heerlijk gegeten! Thx voor de tip![]()