MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Pizza 🍕

image.jpg

Ik moet echter minder in dit topic kijken aankomende tijd.

• Haha
Waarderingen: Onit
Zoetzurekip.jpg

Geïnspireerd door onze inflatiebestrijder en kortingskoning @apfelstrudel kocht ik bij een supermarkt kipfiletblokjes met heftig veel tegen-de-houdbaarheid-korting en maakte ik de saus van Zoetzure kip mealprep van Jack Ovens

Het smaakte heerlijk!

Ook is het niet moeilijk, maar je hebt wel wat ingrediënten nodig.

Wat deed ik anders:
1. ongeveer 1.2kg ipv 1.4kg kip;
2. het ananassap komt uit uit een blikje ananasstukjes, die stukjes heb ik met de groente door de kip geroerd;
3. ondanks kipfilet-blokjes had ik meer dan 6 minuten nodig om ze gaar te krijgen;
4. geen light of zoutarme sojasaus gebruikt;

Wat zou anders kunnen:
a. veel meer groente toevoegen, hier kan makkelijk minstens even veel groente bij als dat er kip in zit, zelfs je 250g kan je er in kwijt;
b. heb alles gekocht uit de beschrijving wat ik niet had, de druivenpitolie is niet nodig, filmpje zegt iedere neutrale olie.

Laatst bewerkt:
Zoetzurekip.jpg

Geïnspireerd door onze inflatiebestrijder en kortingskoning @apfelstrudel kocht ik bij een supermarkt kipfiletblokjes met heftig veel tegen-de-houdbaarheid-korting en maakte ik de saus van Zoetzure kip mealprep van Jack Ovens

Het smaakte heerlijk!

Ook is het niet moeilijk, maar je hebt wel wat ingrediënten nodig.

Wat deed ik anders:
1. ongeveer 1.2kg ipv 1.4kg kip;
2. het ananassap komt uit uit een blikje ananasstukjes, die stukjes heb ik met de groente door de kip geroerd;
3. ondanks kipfilet-blokjes had ik meer dan 6 minuten nodig om ze gaar te krijgen;
4. geen light of zoutarme sojasaus gebruikt;

Wat zou anders kunnen:
a. veel meer groente toevoegen, hier kan makkelijk minstens even veel groente bij als dat er kip in zit, zelfs je 250g kan je er in kwijt;
b. heb alles gekocht uit de beschrijving wat ik niet had, de druivenpitolie is niet nodig, filmpje zegt iedere neutrale olie.

Inflatiebestrijder :roflol:

Lekker bezig maat :). En onthoudt, altijd rechtsom roeren.

goede eerste post wel :P welkom wat zijn je doelen behalve eten? :P
Toekomst is nog beetje onzeker, maar voor nu gewoon massa opbouwen en kijken hoe dat uitpakt. En in de toekomst misschien wel wedstrijd Doen. Ik heb in iedergeval enorm veel plezier in de lifestyle

Terug
Naar boven