- Waardering
- 3.546
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
Geïnspireerd door onze inflatiebestrijder en kortingskoning @apfelstrudel kocht ik bij een supermarkt kipfiletblokjes met heftig veel tegen-de-houdbaarheid-korting en maakte ik de saus van Zoetzure kip mealprep van Jack Ovens
Het smaakte heerlijk!
Ook is het niet moeilijk, maar je hebt wel wat ingrediënten nodig.
Wat deed ik anders:
1. ongeveer 1.2kg ipv 1.4kg kip;
2. het ananassap komt uit uit een blikje ananasstukjes, die stukjes heb ik met de groente door de kip geroerd;
3. ondanks kipfilet-blokjes had ik meer dan 6 minuten nodig om ze gaar te krijgen;
4. geen light of zoutarme sojasaus gebruikt;
Wat zou anders kunnen:
a. veel meer groente toevoegen, hier kan makkelijk minstens even veel groente bij als dat er kip in zit, zelfs je 250g kan je er in kwijt;
b. heb alles gekocht uit de beschrijving wat ik niet had, de druivenpitolie is niet nodig, filmpje zegt iedere neutrale olie.

. En onthoudt, altijd rechtsom roeren.goede eerste post wel100g havermout met 60g caseine en 20g 92 puur chocolade![]()
welkom wat zijn je doelen behalve eten? 
Toekomst is nog beetje onzeker, maar voor nu gewoon massa opbouwen en kijken hoe dat uitpakt. En in de toekomst misschien wel wedstrijd Doen. Ik heb in iedergeval enorm veel plezier in de lifestylegoede eerste post welwelkom wat zijn je doelen behalve eten?
![]()
Toch maar weer aan het cut dieet houden. Was net lekker bezig.
![]()
Waar zijn je eiwitten?