Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Roggenkruste met kipfilet (lidl.nl) en augurk

IMG_0171.jpeg

image.jpg

Hete meiden 24/7 die wachten om zich uit te kleden en vies te worden met jou. Duik in onze gratis live sex cams, waar elke fantasie de screentime krijgt die ze verdient. Geen enscenering, alleen hete actie in realtime vanuit het comfort van waar je maar wilt. Persoonlijke chats? Zeker weten! Vertel deze ondeugende meiden precies wat je wilt zien, en vieze praatjes zijn niet alleen toegestaan, ze worden zelfs aangemoedigd.
Vind je favoriet of spring van de ene naar de andere stomende kamer - geen tabblad is te veel in deze jacht naar genot. Blondines, brunettes, roodharigen? We hebben ze allemaal! Niet alleen de doorsnee girl-next-door types; exotische smaken voor degenen die op zoek zijn naar wat pit! Rondingen, slank, atletisch - elk lichaamstype klaar om de hitte op te voeren.

Laatst bewerkt:
Chili.jpg

Vandaag in de experimenten met mealprep:
Chili con Carne
(met kipgehakt)

Orgineel: https://www.24kitchen.nl/recepten/chili-con-carne

Wat deed ik anders:
  • 600g kipgehakt, ipv 500g rundergehakt, want, dat had ik uit de vriezer;
  • meer Chorizo, gewoon een halve worst;
  • 2 gewone uien;
  • meer knoflook;
  • meer peper;
  • veel meer paprika, om het totaal (ruim) over de 250g groente per portie te krijgen (bonen niet meegerekend, tomaat half);
  • 2 blikjes tomatenblokjes, ipv 1 blik hele;
  • 2 blikken kidneybonen, ipv 1 blik;
  • geen koriander, niet handig met bewaren;
  • geen zure room, maar magere kwark met limoensap er na de foto opgelegd.

Wat zou ik anders doen:
  • er stond niet echt iets over de hoeveelheid chilipoeder, 3 goede eetlepels was ruim voldoende, iets minder kan ook: aan het einde toevoegen was nu niet extra nodig;
  • in het algemeen, het is nu weer iets met paprika, experimenteren om er ook courgette, aubergine, wortel, bleekselder oid doorheen te gebruiken.
Was het lekker zou ik het nog eens maken?
  • Ja, het smaakt prima;
  • Je hebt er geen bijzondere ingrediënten voor nodig, het is makkelijk klaarmaken;
  • De limoensap met magere kwark combineerde erg goed met de scherpte van de chilipoeder.

Laatst bewerkt:
Pwo meal, licht verteerbaar, geen ellende tijdens trainen, all you need macros.

Havermout 60gr
Magere melk 300ml (1 op 5)
Rozijnen / pindakaas 30gr
Whey 40gr kan ook isolate
Zout is zout 2gr

Kruiden net wat je lekker vind smaken.

31B7CA1E-0742-4293-8395-B2F6DE5B1D97.jpeg

Terug
Naar boven