- Waardering
- 32.498
- Massa
- 160kg
Blikje energie nog voor het slapen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blikje energie nog voor het slapen?
Die was nog van einde middag
Daar stond Hans Wiegel ook om bekend:
Wel beter en netter schillen hoor!
Of met schil eten

Zij zij? Of is het dan zei zij?
Fixed that for ya.
In de betekenis van: "het zij zo"?

Zij kan ook een ander woord voor 'is'. Gij zijt. Het zij zo etc.
Iemand met de username Adil die oud-Hollands praat. Klinkt plausibel.Zij kan ook een ander woord voor 'is'. Gij zijt. Het zij zo etc.
'Zij er hier iemand homo?' kan dus in de zin van 'Is er hier iemand homo?'
Met die Vlamingen hier weet ge het nooit. Gij zijt een malle zot.Iemand met de username Adil die oud-Hollands praat. Klinkt plausibel.
Ja, maar dat staat er los van.Met die Vlamingen hier weet ge het nooit. Gij zijt een malle zot.
Fixed. Agge den toch Vloms wilt klappen, duget dan goed he vriendschap.Met die Vloamingen hier wete het noet. Gij zi ne zot.
Moet je dan ook de macro's aanhouden van die vervangende meal of in je kcal budget van de dag blijven?
1 vd reguliere meals die dag eruit muv pre/post indien het een TD is. Maakt niet uit welke van de overige, want vrijwel alle overige meals hebben dezelfde macros op ontbijt na (hoog vet/ei en laag carbs is ontbijt)Moet je dan ook de macro's aanhouden van die vervangende meal of in je kcal budget van de dag blijven?
Ik heb ook 1x per week een offplan meal maar ik moet wel in mijn kcal,budget van de dag blijven