MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
20230623_082900.jpg

Moet je dan ook de macro's aanhouden van die vervangende meal of in je kcal budget van de dag blijven?
Ik heb ook 1x per week een offplan meal maar ik moet wel in mijn kcal,budget van de dag blijven
1 vd reguliere meals die dag eruit muv pre/post indien het een TD is. Maakt niet uit welke van de overige, want vrijwel alle overige meals hebben dezelfde macros op ontbijt na (hoog vet/ei en laag carbs is ontbijt)

Gemiddeld 600/700kcal zijn de huidige maaltijden nu en een cheat meal hoeft alleen als eis 40gr eiwitten minimaal en globaal 1500 kcal momenteel, maar dit mag op gevoel en iets meer/minder geen probleem. Indien weekgemiddelde bijv dramatisch snel stijgt zullen de regels mbt een cheatmeal beperkter worden, maar vooralsnog heeft het zeer weinig invloed als alleen 2 dagen een piek ochtend gewicht van niet eens +1kg als “normaal”.
Noteren wat ik eet als cheat en dit word bijgehouden voor latere data gebruik.

Burgers/vlees is het meestal icm brood/ pasta/ rijst of wat friet.

Ontbijt:
4 eieren
200ml eiwit
30gr pindakaas
2gr zout
Wat tomaten/augurk als opvulling

Drink bij elke maaltijd 0.5L water/slimpie, direct na opstaan en 60min pre workout beide 1L extra. Zero koolzuur/ energie net wat uitkomt, maar caf max 300mg pd voor 12.00/13.00 aangezien we 20.00/21.00 vaak gaan slapen. 6/7L pd ongeveer.

image.jpg

Terug
Naar boven