Chans
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2.030
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 65kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jammie, doe ik ook soms. Er nog wat vers fruit in snijden
temperatuur van de pan en vet kan er ook mee te maken hebben![]()
Met of zonder boter of olie, kabeljauwfilet en heekfilet gaat bij mij altijd kapot. @apfelstrudel weet jij wat ik verkeerd doe? 😬
Blijft het plakken of valt het uit elkaar?![]()
Met of zonder boter of olie, kabeljauwfilet en heekfilet gaat bij mij altijd kapot. @apfelstrudel weet jij wat ik verkeerd doe? 😬
Beiden wel jaBlijft het plakken of valt het uit elkaar?
Kabeljauw valt heel makkelijk uit elkaar als het (te) gaar is. Slechts één keer omdraaien en goed ondersteunen bij het uit de pan halen.

Pan super heet laten worden, dan olie erin. wachten tot het gaat roken. Dan de vis in de lan leggen. Seconde of 10 met de pan blijven schudden zodat de vis blijft bewegen en dan laten liggen. Vuur zachter zetten als de zijkant/onderkant bruin kleurt.![]()
Nou, ik doe zo ongeveer alles verkeerdPan super heet laten worden, dan olie erin. wachten tot het gaat roken. Dan de vis in de lan leggen. Seconde of 10 met de pan blijven schudden zodat de vis blijft bewegen en dan laten liggen. Vuur zachter zetten als de zijkant/onderkant bruin kleurt.
Hitte trekt door de vis. Zijkant/bovenkant begint de vis te garen (wordt wit). Vuur uit, vis omdraaien. 15 seconden laten liggen, klaar.
moet goed komen de volgende keer. Dank😊Misschien beetje bloem toevoegen oid als bindmiddel?![]()
Vissen met een stevigere huid, zoals bijv. zeebaars, gaan op een andere manier.Nou, ik doe zo ongeveer alles verkeerdmoet goed komen de volgende keer. Dank😊
Non-stick pan superheet laten worden?
Grappig dat je zeebaars noemt. Dat is mijn favoriete vis maar die krijg ik zelf niet goed nee. Niet ideaal inductie denk ik.Vissen met een stevigere huid, zoals bijv. zeebaars, gaan op een andere manier.
Koude pan, olie in de pan, vis op de huid in de pan, dan pas het vuur aan. Bakken tot de huid bruin en crispy kleurt(te zien aan de zijkant), vuur zacht. Hitte trekt door de vis naar boven. Als ie bijna gaar is, vuur uit, vis omdraaien. 10 secs laten liggen. Klaar.
Oja. Gebruik nooit olijfolie. Wordt bitter.
Je kan vis zo ook voorgaren. Ipv omdraaien haal je ze dan uit de pan. Hoef je ze alleen nog 1 minuut een tikkie te geven in de oven. 180 c boven onder warmte. Handig voor veel personen. Kan je gewoon een heel ovenplateau volgooien (op bakpapier).

Nog wat wijnadvies/anekdotes erbij?Nou, ik doe zo ongeveer alles verkeerdmoet goed komen de volgende keer. Dank😊
Nee, niets aan, wijn. Anekdotes mogen altijd