Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Recept aub :eyebrow:
Zien er erg goed uit. Bak zelf ook graag maar heb nog weinig eiwitrijke recepten.
eiwit koekjes recept.PNG
Eerst alle droge ingrediënten bij elkaar, dan de rest en goed mixen in een kom. In de oven op 180 graden voor 10 minuten, dan de koekjes omdraaien en nog eens 4-5 minuten op gevoel, ze branden dan erg snel aan dus wel erbij blijven. Uit dit ''beslag'' haal ik zelf 9 koekjes, succes! :D Heb er ook nog een voor pannenkoeken/wafels maar zoiets ben je vast bekend mee haha.

Pomp is toch pas op het laatst?
nee want je wilt niet onnodig te plat gaan staan, zelf ben ik voorstander van gewoon alles zo stabiel mogelijk dan hoef je geen extreme dingen meer te doen zoals 10 liter water drinken etc etc. voor mijn wedstrijden vorig jaar dronk ik tot aan de wedstrijd dag gewoon hetzelfde wat ik heel de prep dronk. als je klaar bent ben je klaar.

nee want je wilt niet onnodig te plat gaan staan, zelf ben ik voorstander van gewoon alles zo stabiel mogelijk dan hoef je geen extreme dingen meer te doen zoals 10 liter water drinken etc etc. voor mijn wedstrijden vorig jaar dronk ik tot aan de wedstrijd dag gewoon hetzelfde wat ik heel de prep dronk. als je klaar bent ben je klaar.
Ah oke. Misschien dit ook eens proberen, ik lees wel verschillende verhalen over depleten en laden en ook vochtafdrijven.

IMG_0246.jpeg

Ik heb altijd die doosjes ananas uit de diepvries. Ook 250 voor 1,89 euro ipv 3,5 euro voor zo'n vers stuk. Sommige groenten en fruit uit de diepvries zijn minder lekker maar bij ananas proef ik weinig verschil. Als je het vak eet bespaar je veel geld met diepvries. :)

Ik heb altijd die doosjes ananas uit de diepvries. Ook 250 voor 1,89 euro ipv 3,5 euro voor zo'n vers stuk. Sommige groenten en fruit uit de diepvries zijn minder lekker maar bij ananas proef ik weinig verschil. Als je het vak eet bespaar je veel geld met diepvries. :)
Ontdooid je het dan door alleen uit de vriezer te leggen? Of warm je het op? Want dat is het nadeel van bevroren ananas

~500g is 2,89 of ik koop gehele verse. Ik ben daar alleen niet kundig in, en heb vaker een ananas die nog niet goed rijp is. Soms is de 500g ook afgeprijsd, en gaat er dacht ik 30% af zoiets. Kan het wel een keer proberen, en dan in de ochtend in de koelkast laten ontdooien.

~500g is 2,89 of ik koop gehele verse. Ik ben daar alleen niet kundig in, en heb vaker een ananas die nog niet goed rijp is. Soms is de 500g ook afgeprijsd, en gaat er dacht ik 30% af zoiets. Kan het wel een keer proberen, en dan in de ochtend in de koelkast laten ontdooien.
Onderaan ruiken :)

Terug
Naar boven