- Waardering
- 27.576
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Daag me niet uit hé 😉
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daag me niet uit hé 😉
Ik kijk wel uit

Zal aan je denken als ik bij de supermarkt ben.
Nee gewoon ontdooien. Uurtje op het aanrecht of 2 a 3 uurtjes in de koelkast. Scheelt ook een hoop snijwerk, en is ook altijd van een rijpe ananas. Ik vind het echt een lifesaver. Praktischer, goedkoper en zelfde qua smaak en structuur. Enige is dus dat je het even moet ontdooien.Ontdooid je het dan door alleen uit de vriezer te leggen? Of warm je het op? Want dat is het nadeel van bevroren ananas
Mijn dank is grootEerst alle droge ingrediënten bij elkaar, dan de rest en goed mixen in een kom. In de oven op 180 graden voor 10 minuten, dan de koekjes omdraaien en nog eens 4-5 minuten op gevoel, ze branden dan erg snel aan dus wel erbij blijven. Uit dit ''beslag'' haal ik zelf 9 koekjes, succes!![]()
Heb er ook nog een voor pannenkoeken/wafels maar zoiets ben je vast bekend mee haha.

Met steeltjes en pit 😉
Zit nog steeltje tussen mijn tanden 🤣
Shoot gehad en alles goed gegaan?
Klopt! Ja was een super gave ervaring! Kan niet wachten om de foto’s te ontvangen! 🙏🏼
Als het goed is, is @XXL Nutrition er ook mee bezig dit in het assortiment te nemen. Hopelijk binnenkort meer aanbod

's Avonds op de overnight oats gaat idd prima de volgende ochtend.Fresh frozen,defrosted in fridge. beter om door de yoghurt od te doen, ipv zo opeten)
![]()
Heel goedkoop ook. Is dat op basis van whey of soja? Lees het etiket even welke soort eiwitten erin zitten.Eiwitrepen in Japan😀
Macro’s ongeveer: 19g eiwit , 5g vet, 10g carbs, 160 kcal per reep. Kost 70 cent
Smaakt een beetje naar KitKat
![]()