- Waardering
- 27.576
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Karne melk 🤢
💪Niet zeiken, maar zuipen 😉
Heerlijk man! Ijsklontje erin en smullen maar 🙏
Is dat Mr. Hankey uit South Park? 😬😬Lunch, twee wraps met Duitse biefstuk en wat groente. Zero saus 🫣💪🏼
🫣🫣😂😂
Ik heb zulke lavastenen in de BBQLunch, twee wraps met Duitse biefstuk en wat groente. Zero saus 🫣💪🏼
Normaal ziet het er wel lekkerder uit!
Het was super lekker!! Ik kan beter koken dan 95% hier op het forum🫣
Wel lekker korstje erop
Ik wil niet zeiken maar doe het lekker toch. Maar volgens mij is die kip echt 100x lekkerder als je hem een uurtje van tevoren al snijdt (wil sowieso het makkelijkste als die nog een beetje bevroren is) en gewoon in wat olie + kruiden laat marineren.Hij is al op. Heb geen tijd voor uitgebreid bereiden van eten. Flats in de pan en bakken maar. met andere dingen neem ik wel de tijd voor, en 120% aandacht.Wel lekker korstje eropIk wil niet zeiken maar doe het lekker toch. Maar volgens mij is die kip echt 100x lekkerder als je hem een uurtje van tevoren al snijdt (wil sowieso het makkelijkste als die nog een beetje bevroren is) en gewoon in wat olie + kruiden laat marineren.
Gelijk heb je ookHij is al op. Heb geen tijd voor uitgebreid bereiden van eten. Flats in de pan en bakken maar. met andere dingen neem ik wel de tijd voor, en 120% aandacht.